O MARTURISIRE PUTERNICA – ELIBERATA DE DUHURI-

Am cunoscut o persoana crestina, sincera si cautatoare dupa Dumnezeu, dar avea nevoie de eliberare, caci simtea mari lupte si confuzii inlauntrul ei. Prin harul pe care mi l-a dat Domnul am putut sa o sfatuiesc, sa o ajut , sa ma rog pt ea. Dupa ce s-a marturisit in scris, scriind toata viata ei, a inceput Domnul sa lucreze in viata ei, caci i s-a taiat dreptul legal al vrajmasului. Apoi Domnul a zis ca sa posteasca 7 zile numai cu apa, si sa vedeti ce minunat a lucrat Domnul. Va rog, faceti-va timp si cititi marturia ei, care va va lumina si ajuta in multe directii .

„…Ma simt obligata sa fac aceasta marturisire, in primul rind ca i-am promis Domnului ca o voi face daca are mila de mine, si in al doilea rind poate te va ajuta si pe tine. Sunt o tinara care ani de zile am fost robita de cel rau din absolut nestiinta si prostie care mi s-au parut joaca.
Mai specific am crescut intr-un oras ocultism nu vreau sa dau nume sa nu jignesc pe cineva. De mic copil am practicat chemarea mortilor in joaca cu copii, credeam in superstitii ptr ca toata famiia mea si din partea mamei si al tatalui practicau citirea zodiacului credeau in tot felul de superstitii pina si noi ca si copii citeam in palma viitorul etc. Imi aduc aminte ca asa de tare si putere avea superstitiile in viata mea caci absolut credeam tot ce auzeam, caci odata eram cu un grup de fete si m-am impiedicat cu piciorul sting si au zis :” Vai, vei avea ghinion o sa iti mearga rau aztazi “ . Imaginativa caci in acest invarament am crescut crezind ca este normal nu stiam altceva mai bun.

Insfirsit am crescut adolescenta stiam ca exista Dumnezeu ma rugam cum m-a invatat mama mea. Eu credeam ca Dumnezeu ma asculta dar un lucru nu pricepeam. De ce eu noaptea strigam cit ma tinea gura si prea putin imi aduceam aminte. Aveam aceasta intrebare la Dumnezeu si parca credeam ca nu ii pasa de mine si de problema mea. In fine, anii au trecut si eu tot mai rau eram, saream noaptea din pat cadeam pe covor ma loveam si juleam si eram disperata la acest punct numai stiam ce sa cred, Tineam acest secret in inima mea si nimeni din prieteni nu stiau, am ajuns depresiva cautam fericirea si implinirea dar nu o gaseam nicaieri. Am ajuns la punctul culminat cind am apelat la pastori si proroci sa ma ajute in situatia mea. Nimeni nu a putut sa ma ajute, stiam ca sunt duhuri rele dar nu stiam cum sa scap de ele. Am citit in biblie ca Pavel se ruga ptr oameni indraciti si ii eliberau.
DAR UNDE PUTEAM SA GASESC UN “PAVEL”?
Si asa in cautarea mea dupa un om cu putere de la Dumnezeu sa ma elibereze. Mergeam la biserici ascultam cite o predica si eram absolut cercetata de ce auzem si la sfirsit ma duceam la pastor spuneam situatia mea si nu se intimpla nimic…..Am fost la ceva frati proroci si acolo se vorbea in limbi. Au zis ca trebe sa primesc Duhul Sfint si eu am zis; bine vreau si eu. Dar sa stiti ca trebuie MARE ATENTIE, eu nu zic ca nu este Duhul Sfint sau proroci dupa voia Lui Dumnezeu. Ce vreau sa accentuiez este: ca marturisirea de pacate este foarte „ESENTIALA INAINTE DE PRIMIREA DUHULUI SFINT”.

Eu nu am facut marturisirea de cind am fost copil…Domnul vrea ca sa marturisim TOT ,TOT ce ne aduceam aminte. In fine m-am rugat sa primesc Duhul sfint fara marturisire si dupa citeva zile de post am primit asa zis
” duhul sfint”. Dar vreau sa va spun caci starea mea tot mai mult sa inrautatea imi venea gindul sinuciderii, parca si simteam ca inebunesc cite odata. Ma simteam doborita, o ratata, fara nici un pic de speranta si incercam sa ignor acele sentimente negative si sa traiesc o viata cit mai normala. Au trecut citiva ani si m-am zbatut cum am stiut eu sa supravetuiesc, am postit si m-am rugat si nu puteam sa inteleg cum am duhul sfint si tot se intimpla mai rau ca si inainte.??? Nu puteam sa pricep de ce??? Am ascultat o predica si aceasta predica mi-am deschis o usa de speranta. Spunea fratele ca daca incerci sa te schimbi si nu poti, aceasta inseamna ca acolo este o lupta spirituala, acolo sunt duhuri care au drept legal in viata ta. Si continua sa spuna cu numele duhuri care are putea fi in om. Am ramas socata sa vad ca eu de fapt nu primisem duhul sfint ci un duh strain de la diavolul. Pentru ca eu NU imi marturisisem pacatele si ptr ca am deschis usa diavolului de mic copil prin ocultism cel rau a avut dreptul asupra mea si ma chinuia zi si noapte mintal si fizic GROAZNIC.

Am fost luminata la minte in acelasi timp pe moment ce trebuie sa fac. Am luat o hotarire aspra sa postesc fara mincare, numai cu apa 7 zile. Am citit cartea lui Rodica Volintiru despre post si am luat ferm hotarirea aceasta si simteam puternic sa-i marturisesc tot, tot din copilarie pina si cele care le luam ca joaca, fara rusine.Am marturisit tot ca sa fac pe cel rau de rusine.Dupa ce am marturisit, am simtit cum o povara mi s-a luat dupa suflet si vreau sa va spun nu mai m-a interesat ce credea sora despre mine sau ca va spune la cineva ,ptr ca am stiut ca ea se va incarca cu pacatele mele daca va spune la cineva(dar stiu ca ea nu va spune la nimeni) Si aici vreau sa va spun ,prindeti curaj si gasiti pe cineva de incredere si marturisiti caci se merita.

AICI VREAU SA SUBLINIEZ CEVA FOARTE IMPORTANT!!! NU LUATI IN JOACA CITIREA IN PALMA SI SUPERSTITIILE CACI ACESTE LUCRURI SUNT O SCARBA INAINTEA LUI DUMNEZEU. NU ZICE: CA A FOST DOAR O JOACA, NU AM LUAT-O IN SERIOS. DAR FII FOARTE ATENT TU NU AI LUT-O IN SERIOS DAR, DIAVOLUL SIGUR A LUTA-O IN SERIOS IMEDIAT AI DESCHIS USA DIAVOLUL si A INTRAT CU TOATE DUHURILE RELE. 1Tesaloniceni 5 scrie : Cit despre vremi si soroace nu aveti trebuinta sa vi se scrie…”

Deci am intrat in post de 7 zile fara mincare si ma rugam ca Dumnezeu sa imi de-a un semn a treia zi de post, caci El asculta postul meu ca sa primesc curaj sa postesc mai departe. Cei din jur familia ma descurala ca postesc degeaba ca ma nenorecesc de stomac ca lesin ca arata palida rau etc. Si eu nu m-am lasat doborita de descurajari, MA RUGAM SI STRIGAM LA DUMNEZEU SA AIBA MILA DE MINE SA MA ELIBEREZE. Si a treia zi de post pe la 3-4 dimineata mi-a venit sa tusesc si parca am si rigiit un pic si am vazut asa ca si un fum a iesit din gura care mirosea urit ca fumul, Imediat am auzit o voce la urechea dreapta, care m-a chemat pe nume si mi-a zis: “numele’ ;”Ai fost eliberata ,da slava Domnului ,iubeste pe DOMNUL”
Va spun adevarul , caci nu am experimentat asa ceva niciodata si vreau sa va spun ca nu am visat, ci a fost real. Aceasta a fost semnul care eu l-am cerut de la Domnul si am primit mai mult curaj sa postesc.

A venit si a 5 zi de post si noaptea s-a repetat aceas faza am tusit si imi venea sa ragii dar de data aceasta a fost mai greu si am simtit ca au iesit citeva duhuri asa una dupa alta cel putin 2 si miroseau asa urit. Si am auzit o voce;”Ai fost SALVATA ELIBERATA.” Vreau sa va spun ca de atunci mintea mea este mai clara gindesc mai clar dorm mai bine si am simtit schimbare in comportament. Toate cele rele care le-am descris mai sus au disparut in NUMELE LUI ISUS HRISTOS, A LUI SA FIE SLAVA SI PUTEREA IN VECII VECILOR AMIN.
Am continuat postul pina la 7 zile si am multumit Domnului ptr eliberare. Cind am terminat postul dimineata mi-a venit in cap versetul ;’toate cele vechi sau dus.” CE FRUMOS CUVINT DE INTARIRE CA AM FOST ELIBERATA DE DUHURILE RELE.Vreau sa va spun fratii mei surorile mele si cei din familie au vazut schimbare, Fratele meu m-a sunat intr-o zi si mi-a spus niste rele ce a facut cineva impotriva mea si el astepta de la mine sa ma razbun sa strig si sa imi fac dreptate. Eu in schimb am zis sa iertam si sa nu luam la inima etc. El a ramas socat caci nu s-a asteptat asa ceva de la mine.NUMAI DUMNEZEU POATE FACE ASA CEVA. EU ATITEA ANI DE ZIE AM ASTEPTAT UN PAVEL SA MA ELIBEREZE DAR NU AM STIU CA CHEIA ERA IN MINA MEA SI NU STIAM CUM SA O FOLOSESC. CHEIA POSTULUI SI A RUGACIUNII ASA CU TINGUIRI SI SMERENIE, DOMNUL DESCHIDE USA DE SALVARE.

TU CARE ESTI DISPERAT TU CARE AI ALERGAT LA OAMENI SI TE-AU DEZAMAGIT! VREAU SA ITI SPUN CEVA ESTE SALVARE PTR TINE AI GINDURI CARE POATE TIE RUSINE SA LE SPUI LA CINEVA AI ANUMITE PACATE CARE NUMAI TU LE STII SI DUMNEZEU??? ACEASTEA SUNT DUHURI RELE CARE TE CHINUIE!!! VREAU SA ITI SPUN NU DISPERA NU ITI PUNE CAPAT ZILELOR ISUS ESTE CARE TE IUBESTE ISUS ESTE SLVATORUL !!! NUMAI DEPINDE DE TINE!!! PUNE MINA PE CHEIA POSTULUI IATI INIMA IN DINTI SI CAUTA UN OM DE INCREDERE SA MARTURISESTI TOT TRECUTUL TAU. ISUS VA FACE ELIBERARE IN DREPTUL TAU. NU DISPERA ESTE REZOLVARE PTR CAUZA TA. ASCULTA ACEST INDEMN SI NU VEI REGRETA EU AM FOST ROBITA SI ACUM SUNT SLAVATA LIBERA IMBRACATA CU HAINA SALVARII SI MANTAUA NEPRIHANIRII CARE O DORESC SA LE PRIMESTI SI TU SA FII LIBER PTR HRISTOS SI SA TRAIESTI O VIATA DIN BELSUG ALATURI DE CEL CE TE-A RASCUMPARAT ISUS HRISTOS AMIN. ”
O sora salvata si eliberata de Domnul Isus.

Lasă un comentariu