PUTEREA CUVINTELOR

In aceasta vreme de post si rugaciune, sa veghem mai mult asupra cuvintelor, care ies din inima noastra.
Ieri Duhul Domnului ne-a provocat, ( STIE EL DE CE )ca sa postim si sa nu vorbim, decat strictul necesar.
Cati dintre dv a-ti incercat sa va infranati limba ???
Eu una, cu parere de rau o marturisesc caci am cazut la test…
Mi-am propus sa tac la orice provocare, dar nu e deloc usor, mai ales cand ai mai multi copii cu diferite pretentii si diferite responsabilitati.
Dar , cu toata nemultumirea mea, ca am cazut la test, Duhul Domnului a fost prezent si m-a instiintat imediat ca trebuie sa tac…Cu alte cuvinte, duhul meu a fost alert si chiar daca am cazut, am realizat ca Duhul Sfant este langa noi gata sa ne ajute.
Am constatat ca cel mai greu post, este acesta sa nu vorbesti…sa nu mananci e mult mai usor…Dar nu cand esti singur si izolat, ci atunci cand esti in familie, in diferite provocari si tu sa alegi sa TACI…
Avem exemplul Domnului Isus, cand a fost provocat de Pilat, intrebandu-l o intrebare foarte importanta; „Cine este ADEVARUL”? Si Isus a TACUT.

Acum am inteles mai bine de ce Domnul Isus ne spune sa avem grija ce vorbim, caci cuvintele au PUTERE.
Cate binecuvantari sau suferinte avem astazi din cauza a ceea ce am vorbit; bine sau rau.

19.” Cine vorbeste mult nu se poate sa nu pacatuiasca, dar cel ce-si tine buzele, este un om chibzuit. –
20. Limba celui neprihanit este argint ales; inima celor rai este putin lucru. –
21. Buzele celui neprihanit invioreaza pe multi oameni, dar nebunii mor fiindca n-au judecata. –
22. Binecuvantarea Domnului imbogateste si El nu lasa sa fie urmata de niciun necaz. -„(Prov.10)

„Un cuvant spus la vremea potrivita este ca niste mere de aur intr-un cosulet de argint.” – (Prov.25:11)

„Felul vostru de vorbire sa fie: „Da, da; nu, nu”; ce trece peste aceste cuvinte vine de la cel rau. „(Mat.5:37)

Lasă un răspuns

