SA MARTURISIM CUVANTUL DOMNULUI, NU NEPUTINTELE SI INFRANGERILE NOASTRE 

Noi stim ca este MARE PUTERE in Cuvantul Lui Dumnezeu.De cate ori noi marturisim, rostim, vorbim, declaram, sau profetim ceea ce Dumnezeu a vorbit, a spus si este scris in Cuvantul Sau, sa avem asigurarea caci vom vedea puterea Sa la lucru.
Cuvantul Domnului nu a fost invins niciodata.
Cuvantul Lui este supranatural, divin si atotputernic.
Cuvantul Domnului nu se intoarce fara rod.
Cuvantul Domnului ne transforma si lucreaza in vietile noastre.
Cuvantul Domnului este ca o samanta divina care incolteste si rodeste in vietile noastre.
Cuvantul Domnului este o lumina pe cararea noastra…si lista continua…
Stiind toate aceste adevaruri despre PUTEREA CUVANTULUI spus de Dumnezeu, haideti sa incepem 21 de zile de marturisire, de declarare a promisiunilor Lui Dumnezeu peste vietile noastre, decat sa vorbim mereu despre luptele, neajunsurile, bolile, pacatele, slabiciunile noastre.
Este MARE putere in ceea ce vorbim. De aceea ALEGEM SA VORBIM DE ACUM NUMAI CUVINTELE LUI DUMNEZEU.
Sa cerem Duhului Sfant sa ne ajute, sa ne corecteze, ca sa rostim NUMAI ce spune Cuvantul Sfant, nu ceea ce simtim noi, ceea ce vedem sau auzim.
Domnul prin aceasta ne pregateste sa mergem prin CREDINTA si sa UMBLAM IN DUHUL si totodata sa avem rezultate glorioase, ca sa-L preamarim pe Dumnezeu mult mai mult decat pana acum.
Voi enumere cateva versete, care sa le declaram ZILNIC, sa le repetam, sa meditam asupra lor, pana prind viata in noi, pana trec de la minte la inima si devin REALITATE PENTRU NOI.
Aceata va fi o DISCIPLINA , care cu siguranta, dupa 21 de zile, vom avea INOIREA MINTII si rezultate la rugaciunile noastre. Puteti cauta si dv. mai multe versete si s ala declarati zilnic, pana ati simtit PUTEREA din ele, si poti sa declari; ACUM CRED, ACUM STIU, ACUM MA BUCUR, ACUM VAD DEJA REZULTATUL SI IL LAUD PE DOMNUL.

1.)Nu voi mai spune nicodata;NU POT! ci voi DECALRA;
POT TOTUL IN HRISTOS CARE MA INTARESTE! (Fil.4;13)
2.)Nu voi mai spune niciodata ca NU AM! ci voi spune;
DUMNEZEU VA PURTA DE GRIJA DE TOATE NEVOILE MELE.(Fil. 4;19)
3.)Niciodata n-am sa mai rostesc;MI-E FRICA! ci voi declara;
DUMNEZEU NU MI-A DAT UN DUH DE FRICA, CI DE DRAGOSTE,PUTERE SI CHIBZUINTA.(2Tim. 1;7)
4.)Niciodata n-am sa mai marturisesc indoiala si necredinta mea,ci;
DUMNEZEU MI-A DAT O MASURA DE CREDINTA(Rom.12;3)
5.)Nicodata n-am sa mai marturisesc slabiciunile mele, ci;
DOMNUL ESTE TARIA VIETII MELE(Ps. 27;1
BUCURIA DOMNULUI ESTE TARIA MEA(Neemia 8;10)
6.)Nicodata nu-l voi mai preamari pe satan, vorbind de nenorocirile pe care le face el, ci; CEL CE ESTE IN MINE, ESTE MAI TARE DECAT CEL CE ESTE IN LUME(1Ioan4;4)
7.)Niciodata nu voi mai marturisi infrangerile mele, ci;
SUNT MAI MULT DECAT O BIRUITOARE PRIN ACELA CARE M-A IUBIT(Romani 8;37)
DUMNEZEU MA POARTA INTOTDEAUNA IN CARUL SAU DE BIRUINTA.(2Corinteni 2;14)
8.) Niciodata nu voi mai spune ca eu nu am intelepciune, ci;
HRISTOS A FOST FACUT PENTRU MINE INTELEPCIUNE.(1Cor.1;30)
9.)Niciodata nu voi mai vaita de boala mea, ci
PRIN RANILE LUI SUNT VINDECAT(Isaia 53;5)
ISUS A LUAT ASUPRA LUI NEPUTINTELE MELE SI A PURTAT BOLILE MELE IN TRUPUL SAU PE LEMN.(Mat.8;17)
10.)Nicodata n-am sa mai marturisesc ingrijorarile si poverile mele, ci;
ARUNC ASUPRA LUI TOATE INGRIJORARILE , CACI EL INSUSI VA INGRIJI DE MINE .(1Petru 5;7)
11.)Niciodata nu voi mai vorbi ca nu sunt liber de legaturi rele, ci;
UNDE-I DUHUL DOMNULUI ACOLO ESTE LIBERTATE.(2Cor.3;17)
12.)Nicodata nu voi mai vorbi si accepta condamnarea de la cel rau, ci;
IN HRISTOS NU-I CONDAMNARE.(Rom 8;1)
Dumnezeu s a ne ajute ca sa vedem MANIFESTARE PUTERII CUVANTULUI SAU IN VIETILE NOASTRE. 
CREDE si vei vedea.
CERE si vei avea.

Lasă un răspuns

