„TOATE LUCRURILE SUNT CU PUTINTA CELUI CARE CREDE!”

Acestea sunt cuvintele Domnului Isus din Marcu 9;23
Un om era disperat caci fiul lui era muncit rau de un duh rau. Ucenicii nu au putut sa-l scoata, de aceeia el a alergat la Domnul Isus, sa-l ajute, rugandu-l cu cuvintele; „DACA POTI”.
Atunci Domnul Isus ii intoarce discutia de la El si de la duhul cel rau ,spre inima lui necredincioasa, spunandu-i ca sa NU SE INDOIASCA, CI SA CREADA, CACI TOTUL VA FI POSIBIL CELUI CARE CREDE.
Domnul ne avertizeaza la Iacov 1;7 caci;
„DACA NE INDOIM, SA NU NE ASTEPTAM SA PRIMIM CEVA”…
Apoi Domnul Isus le spune ucenicilor, caci anumite situatii nu ies DECAT CU POST SI RUGACIUNE.
Scumpi frati si surori, daca noi am luat in SERIOS PUTEREA POSTULUI dar si a RUGACIUNII cu CREDINTA, TOTUL ESTE POSIBIL, indiferent ca mai intarzie raspunsul.

Dupa ce am terminat postul de 21 zile, am inceput sa-mi fac cafeaua mea preferata , si mi-am reluat cana mea speciala pe care scrie;”INCREDE-TE din TOATA INIMA”.
In timpul meu devotional, am citit si intr-o carte devotionala si exact acelasi cuvinte erau scrie pentru ziua de astazi. Atunci am intrebat pe Domnul ce vrea sa-mi spuna. Cand Domnul iti da confirmare din mai multe parti despre acelasi subiect, inseamna ca EL vrea;
-sa-ti atraga a tentia, ca urmeaza ceva bun, 
-ca urmeaza un test si tu trebuie sa nu te clintesti de pe temelia Cuvantului Sau, sau 
-trebuie sa te bucuri cu ASTEPTARE caci deja tu CREZI din toata inima caci TOATE LUCRURILE SUNT CU PUTINTA CELUI CARE CREDE.
Domnul mi-a facut de cunoscut, caci foarte , foarte multi crestini si-au pierdut speranta, din cauza atator incercari si neampliniri.De aceeia El m-a inspirat sa va incurajez din nou sa NU NE PIERDEM increderea noastra in El,pe care o asteapta o mare rasplatire ci DOAR SA NE INCREDEM in Cuvantul Lui.
In acelasi timp Domnul a zis, caci sunt minti si inimi duble, adica o inima impartita,plina de indoiala, ceea ce Domnul uraste si NU POATE SA LUCREZE UNDE ESTE INDOIALA.
Sa venim cu credinta unui copil si sa CREDEM CA TOATE LUCRURILE SUNT CU PUTINTA CELUI CARE CREDE.
Sa fie si aceasta fagaduinta ZILNIC IN GURA si inima noastra, si atat sa meditam la ea, pana simtim caci a luat fiinta in noi.
DOAMNE AJUTA NECREDINTEI MELE!

Lasă un răspuns

