INDELUNGA RABDARE

Meditand la Cuvantul Domnului, dintr-o data asa de frumos Duhul Sfant imi scoate in evidenta cate un Cuvant, sau un verset, si incepe sa-mi vorbeasca , sa-mi reveleze frumusetea Cuvantului si necesitatea Lui pentru vreme aaceasta.E asa de frumos!
Citeam la Rom. 15;5
…”DUMNEZEUL RABDARII si al Mangaierii, sa va faca sa aveti aceleasi simtaminte unii fata de altii, dupa pilda lui Hristos.”
Atunci Duhul Domnului imi vorbea inlauntrul meu;
„Te-ai gandit tu vreodata la RABDAREA si INDELUNGA RABDARE A LUI DUMNEZEU pentru tine si toata omenirea??
-Care-i caracterul Lui Dumnezeu?” 
Si imediat versete despre indelunga rabdare a Lui Dumnezeu veneau in inima mea;
„Dar Tu, Doamne, Tu esti un Dumnezeu indurator si milostiv, indelung rabdator si bogat in bunatate si in credinciosie. „(Ps.86:15)
„Domnul este indurator si milostiv, indelung rabdator si bogat in bunatate.” (Ps.103:8)
„Domnul este milostiv si plin de indurare, indelung rabdator si plin de bunatate. „(Ps.145:8)
„Din pricina Numelui Meu sunt indelung rabdator, pentru slava Mea Ma opresc fata de tine, ca sa nu te nimicesc. (Isa.48:9)

Si tot Duhul Sfant ma lumina si imi datea revelatii in continuare.
-Cata INDELUNGA RABDARE a avut Dumnezeu cu mine si cu tine pana ne-am TREZIT , pana ne-am pocait sincer?
-Cata INDELUNGA RABDARE a avut si are Dumnezeu cu noi in fiecare zi ?
-Cata indelunga rabdare a avut Dumnezeu pana am crescut de la copilarie la maturitate?
-Cata indelunga rabdare a avut Dumnezeu cu noi, cand eram in pacat si NU NE-A NIMICIT ?
-Cata INDELUNGA RABDARE are Dumnezeu azi cu toti pacatosii, criminalii, gay, hotii, pedofilii, cu toti cei care distrug omul, credinta si traiesc numai in pacat fara sa le pese de Dumnezeu?
-Cata INDELUNGA RABDARE are Dumnezeu cu cei care prigonesc si omoara crestinii, si batjocoresc Numele Domnului ?
De unde atata INDELUNGA RABDARE ?
Aceasta virtute atat de NECESARA si de IMPORTANTA este ascunsa in DRAGOSTE.Dumnezeu este DRAGOSTE.
Acum, hai sa ne gandim la noi;
De ce nu avem RABDARE si INDELUNGA RABDARE ca sa asteptam schimbarea sotilor, a copiilor, a circumstantelor vietii ?
Cum Domnul a avut INDELUNGA RABDARE CU TINE, TU DE CE NU AI CU ALTII carE te supara si care te provoaca la manie, suparare, disperare?
INDELUNGA RABDARE este una din virtutiile Roadei Duhului Sfant. Daca noi UMBLAM IN DUHUL, aceasta virtute va fi la ea acasa si vom putea rezista si avea INDELUNGA RABDARE pana vine raspunsul dorit.

Lasă un răspuns

