TAINA PUTERII DUHULUI – DUNAMIS-

Cuvântul pe care mi l-a dat Domnul despre PUTEREA ÎNVIERII, mă cercetează mereu si mă atrage ca să cunosc și să experimentez mai mult din taina ei.
Când Dumnezeu spune un Cuvânt viu, înseamnă că acolo este o comoară, o taină, un răspuns, o armă secretă, este ceva de sus special pentru noi, pentru ACUM, dar noi să credem din toată inima si sa o punem in aplicare.
De când am primit acest cuvânt, această revelatie, de la Domnul, eu continui ca sa declar peste cauzele mele.Incă nu văd rezolvare, dar ceea ce este cel mai important este că am pace, și simt cum nivelul credintei se ridică, si increderea in Dumnezeul meu care vrea si poate.Povara mi s-a luat si cu bucurie doar astept si-l laud pe Domnul. De cîte ori zic PUTEREA INVIERII, parcă văd cum orice piatră s edă la o parte, orice imposibilitate, orice ingijorare, orice neputință, căci Acea PUTERE VINE CU MIRACOLE.Sunt fortată cumva ca să NU mai privesc al mine, si la cauzele mele, ci la PUTEREA DUHULUI , DUNAMIS, care inviază mortii, care NIMIC nu-i stă in cale. Dar trebuie sa-i creez acea atmosferă d elaudă si credintă, să mă aliniez cu ea, să cred, sa mă bucur si să o astept…Aleluia…deja simt fiorul din nou al Duhului Și al puterii lui…
Dar cum am scris mereu, Dumnezeu, inainte ca sa ne răspundă la rugăciunile noastre, El mai întâi vrea ca noi sa fim transformati si sa ajungem la pacea si bucuria pe care o dă credinta. Deci, cauza ta, cere câteva conditii ca să fie implinită.
-o inimă curată, fără răutate, răni și probleme nerezolvate,
-să ierti pe toti gresitii,
-să ai răbdare,
-sa împlinesti ceea ce ti-a spus sa faci,
-să ai credintă, care vine din pace si bucurie,
-să ai totala incredintarea ca Dumnezeu ti va trimete răspuns.
PUTEREA Duhului Sfânt, a fost puterea care l-a inviat pe Isus dintre morti și care este acum in noi. CREZI TU LUCRUL ACESTA ???
. Apostolul Pavel ne spune ca „SA CUNOSC PUTEREA ÎNVIERII…”
Această putere, este puterea Duhului Sfânt care vindecă sufletul care a fost rănit din cauza traumelor vietii si a păcatelor .Sângele Domnului Isus, ne iartă de păcate, dar PUTEREA DUNAMIS aduce vindecare, eliberarea totală de acele răni ale sufletului. (La acest capitol, e mult de spus…dar am scris mai in detaliu in noua carte…)
Asa cum vă spuneam, continuați sa declaratI , sa meditati la CINE ESTE DUHUL SFÂNT, la puterea lui. De EL are nevoie omenirea astăzi, mai ales biserica lui Hristos.
Puterea Duhului Sfânt- DUNAMIS înseamnă puterea de a face minuni.
Dumnezeu a creat pământul cu Duhul Lui, Hristos a fost botezat cu DUHUL SFÂNT SI PUTERE si a inceput sa faca minuni si semne. De ce nu a făcut până atunci ? Caci nu avea păcat, si era fiu de Dumnezeu.
Sunt asa de bucuroasă caci am intrat intr-un nou sezon, al Duhului Sfânt…Este Persoana din Trinitate care este cea mai tainică si cel mai putin cunoscută…Dar această Persoană ne-a fost dată noua ca si AJUTOR, PRIETEN, INVĂTĂTOR, CĂLĂUZA, PUTERE, ETC. De ce nu o folosim ?
Trebuie sa incepem o noua viata si relatie cu Duhul Sfânt ca să putem sa-l cunoastem pe TATA si voia Lui.
O, deabia aștept noi experiențe și revelatii cu El…
Odată Duhul Domnului mi-a zis:
„De câte ori vorbești despre Mine, tu Mă atragi…”
Hai sa vorbim mereu cu El si despre El și o sa vedem rezultatul părtăsiei cu El.
El este Dumnezeu, Aleluia! Ce har ni s-a dat…de ce nu-l folosim ?
” AJUTĂ-NE DOAMNE DUHULE SFINTE SA TE CUNOASTEM SI PUTEREA INVIERII .”

Lasă un răspuns

