SCHIMBAREA GANDIRII

Gandurile noastre sunt ca niste seminte, care au in ele viata.Ele determina ce vorbesti si apoi ce sa faci. De aceea Domnul nostru ne indeamna sa meditam zi si noapte la CUVANTUL SAU.

Domnul m-a invatat una din TINELE Sale ;
Sa nu mai ne GANDIM la PROBLEMA, CI LA SOLUTIE.
Sa nu mai ne GANDIM la CE NU AVEM ,CI LA CE VOM AVEA…
Sa nu mai ne GANDIM la BOALA CI LA SANATATE…
Sa nu ne mai GANDIM la CE ESTE RAU ,CI LA TOT CE-I BUN…
Daca ni se schimba GANDIREA ,ni se va SCHIMBA si VORBIREA,
si actiunile noastre si vom avea REZULTATE DIFERITE.In felul acesta viata noastra va avea ZILE MINUNATE, BINECUVANTATE.
Sa punem straja GANDURILOR noastre
Sa punem straja GURII noastre
SA AVEM GANDUL LUI HRISTOS,
SA VORBIM CUVINTELE LUI DUMNEZEU…

One thought on “SCHIMBAREA GANDIRII

  1. Pace Rodica va multumesc mult ptr toate e-mailurile pe care le primesc de la tine foarte încurajatoare in fiecare zi citesc din ele eu am vrut sa te intreb dacă reusit sa termini o alta carte eu am cumparat-o pe prima am citit-o deja deciteva ori mia placut foarte mult am învățat foarte mult si as dori dacă mai ai o alta carte vreau sa o cumpăr …Domnul Dumnezeu da va binecuvinteze tiara familia si misiunea care o Faceti ptr Domnul Isus😘🙏🌹👍

    Sent from my iPhone

    >

Lasă un răspuns

