RUGĂCIUNE PENTRU PROTECȚIA COPIILOR

„Doamne, Cuvântul Tău declară că vei apăra și proteja copiii noștri de puterea celui rău. Tu ești El Elyon, Dumnezeul Preaînalt, Domnul suveran al tuturor lucrurilor vizibile și invizibile. Totul este în mâna Ta.
Tată te rog în Numele lui Isus, protejează copiii noștri (numele) cu prezența Duhul Tău. Mă rog ca slava Ta să protejeze copiii noștri ca o gardă regală.
Doamne, fi Tu un refugiu pentru ei (numele).
Protejează-i cu brațele Tale puternice, și depărtează puterea inamicului care vrea să le facă rău.
Trimite Doamne îngerii Tăi sfinți să protejeze și să elibereze copiii noștri de orice pericol. Îți încredințăm copiii în brațul Tău atotputernci care veghează asupra lor mereu. Doamne îți cerem ca nici un scop de-al vrăjmașului să nu se împlinească. Zădărnicește tu Doamne toate planurile celui rău cu privire la noi și la copiii noștrii.
Tată Ceresc, încredințăm copiii noștri în Mâna Ta. Ei sunt darul Tău pentru noi. Te rugăm să-i înconjori (numele) cu prezența Ta, și să-i aperi de puterea lui Satana. Dumnezeule Sfânt și Atotputernic, pune Tu lumina adevărului Tău în copiii noștri și bucuria Duhului Sfânt. Acopere-i (numele) cu puterea sângelui lui Isus. Te rog Tată ceresc, expune și distruge toate schemele și strategiile vrășmasului pe care le-a planificat împotriva copiilor noștrii.(numele)
Te rugăm trimete îngerii Tăi sfinți să-i păzească și să-i protejeze după voia Ta perfectă. Doamne Isuse, îți mulțumim pentru protecție Ta. Prin credință primim Protecția Ta divină pentru familia noastră. În Numele lui Isus mă rog,Amin !”

RUGĂCIUNE DE ELIBERARE GENERAȚIONALĂ

“Tată ceresc, în Numele Domnului Isus Hristos, am venit la Tine ca să ne ajuți si să ne izbăvești copiii noștrii (numele) de orice blesteme generaționale, de nelegiuirile și rezultatele lor, care pot avea o influență rea asupra lor.
Acum mărturisesc și mă pocăiesc de toate păcatele mele, cunoscute și necunoscute.(fiecare părinte) Mărturisesc acum păcatele strămoșilor mei…(ce îți aduci aminte) În numele și prin sângele Domnului Isus Hristos, renunț la ele, și te rog să rupi Tu puterea tuturor păcatelor generaționale, nelegiuirile, și blestemele care au fost transmise la mine de păcatele mele,sau a înaintașilor mei.
Acum renunț la ele și te rog Doamne Tată ceresc ca să rupi aceste blesteme și să mă eliberezi pe mine și familia mea, de toate înfluențele demonice care ar încerca să influențeze sau controla viața mea și a copiilor în vre-un mod contrar Cuvântului sau voii Tale.
Îți mulțumesc că m-ai mântuit și m-ai curățit de toate păcatele mele. Aleg să iert pe toți greșiții mei și îi binecuvintez în Numele Tău.
Mărturisesc că îți aparțin doar Tie, și de aceea eu dedic copiii mei doar pentru Tine. Sunt eliberat prin sângele Domnului Isus Hristos. Mă rog ca copiii mei să se teamă de Tine, și de acum înainte neprihănirea este moștenirea familiei mele, a copiilor mei, și al generațiilor viitoare.
Doamne, mă rog ca și copiii mei să te primească ca Mântuitorul lor personal,la o vârstă fragedă. Postează în inima lor o dorință de a te căuta,de a te iubi și lăuda în toate zilele vieții lor. Păstrează-i Doamne curați și sfinți pentru Tine.
În același timp, pentru cei care au ajuns la vremea căsătoriei, ajută-I să fie gata să aștepte până când Tu le vei pregăti partenerul de viața pentru ei în voia Ta perfectă. Prin harul Tău, ajută-i Doamne ca să se pună deoparte pentru Tine într-o totală consacrare până în ziua nunții lor. Mă rog ca în toată viața lor să-ți aducă Ție glorie. Doamne, te rog să ne dai înțelepciune nouă părinților cum să-i învățăm calea Ta și să fim o epistolă vie pentru ei prin exemplul nostru frumos și curat de a trăi în dragoste, unitate și bucurie.
În numele Lui Isus ne-am rugat.Amin.”

Lasă un răspuns

