PUTEREA SANGELUI LUI ISUS

Cu totii stim despre jertfa Domnului Isus, si ca noi suntem iertati de vina pacatelor noastre.Ce frumos…dar CATI dintre noi ,am stat sa meditam si sa cerem sa intelegem TAINA care este in aceast SANGE MINUNAT?
Multi ne rugam si repetam si mustram pe cel rau cu SANGELE Domnului, dar hai sa fim sinceri;

Oare STIM noi, REALIZAM noi, CREDEM noi in PUTEREA care-i in acest SANGE ???
Intr-o zi eram la bucatarie , faceam mancare, dar eram conectata in Duhul cu Domnul si vorbeam cu EL…Am simtit ca Domnul ma chiama la rugaciune la “altarul” meu…Doar ce m-am pus pe genunchi,si Duhul Domnului m-a pus ca sa mijlocesc cu lacrimi pt biserica Domnului ,care-i slaba,ranita, atacata,murdara…care NU-I lumina.Am inceput imediat sa ma pocaiesc in dreptul natiunii mele cat si a bisericii de pretutindeni(ca si Daniel)

Atunci Domnul m-ai aratat in vedenie multe persoane legate cu lanturi la maini si la picioare.Altii erau legati si la ochi,la gura si aveau niste dopuri foarte mari in urechi…Am vazut femei in diferite legaturi in disperare ,in intuneric, se zbateau caci vroiau sa fie libere…AM inceput mai tare sa plang si sa cer indurarea Domnului peste toti acestia.
Atunci Domnul mi-a vorbit cu durere;
“Pentru ca biserica Mea NU este lumina, sta in nepasare si-n traditie,de aceea cel rau ataca in intuneric si intinde curse si multi cad in ele.

De aceea ,BISERICA MEA ,zice Domnul,RIDICA-TE, TREZESTE-TE,caci am PLATIT pt tine cel mai SCUMP PRET, PRET DE SANGE, AL FIULUI MEU PREAIUBIT.NU exista nici un pacat, nici o putere demonica, nici o boala sau neputinta ,care sa nu se supuna PUTERII SANGELUI varsat pentru voi…
SANGELE MEU ,SPALA ORICE PACAT
CURATESTE ORICE VINA, ORICE CONDAMNARE,
VINDECA ORICE BOALA,
SFINTESTE, RASCUMPARA PE CEL MAI MARE PACATOS,
ADUCE PACE SI IMPACARE CU TATAL,
SANGELE MEU A FOST SI VA RAMANE PUTEREA CARE L-A INFRANT PE CEL RAU PT TOTDEAUNA,
PRIN SANGELE MEU AVETI INTRARE LIBERA IN LOCUL PREA SFANT, IN PREZENTA DUMNEZEIRII…

Cand cel rau aude de Numele Meu Isus,el vede SANGELE Meu curat ,care l-a INFRANT pt todeauna si care i-a luat toata puterea.
Sangele meu ii rupe toate drepturile, caci NU exista NICI un pacat prea mare sau prea multe, ca Sangele Meu sa nu le ierte.
Multi pier, sunt in confuzie sau in condamnare caci NU CUNOSC PUTEREA SANGELUI MEU.
VESTESTITI PUTEREA SANGELUI MEU ,care va aduce multa, multa BIRUINTA.

Atunci Domnul mi-a aratat mizeriile ,pacatele intregii lumi…oh! e groaznic ceea ce am simtit si greu de explicat…apasare, greutate sufocanta, murdarie,durere, etc.
Atunci l-am intrebat;
“Cum Doamne este posibil,ca un suflet atat de pacatos ,de murdar,avand o inima atat de conrupta si plina de ura, manie, mandrie, rautate, si tot felul de mizerii, cum poate sa fie CURATIT si sa devina MAI albi decat zapada ?Ce mare putere trebuie sa fie ascunsa in SANGELE TAU! Multumim Doamne Isuse, caci Tu ai sange Dumnezeesc si numai tu ne poti salva si ierta”…

V-ati gandit vreodata mai profund, CATA PUTERE ESTE IN SANGELE DOMNULUI NOSTRU ISUS ???
Haideti sa cerem duhul de revelatie ca sa putem intelege si crede, ca sa avem parte de bucuria acestei binecuvantari in fiecare zi.
O ,slava Domnului! Ce PUTERE ne este la indemana, si ce HAR, HAR NEMERITAT am primit.GLORIE DOMNULUI !

„TE IUBESC, TE IUBESC DOAMNE ISUSE MULT, MULT ,CEL MAI MULT, CACI ACUM INTELEG MAI MULT CA ORICAND CAT M-AI IUBIT SI CE PUTERNIC ESTE SANGELE TAU SI DRAGOSTEA TA PT NOI…”
De aceea de cand ne sculam sa declaram puterea Sangelui Isus peste noi si familiile noastre , peste bisericile noastre, peste tot ce facem.
ESTE MARE PUTERE IN SANGELE DE LA GOLGOTA.
Sa-l laudam neancetat si sa ne incredem in El.

Lasă un răspuns

