PUTEREA RUGĂCIUNII

Rugăciunea practică (Efeseni 6:10-18)

*Sunt un soldat al Domnului Isus, și sunt conștientă de lupta spirituală în care mă aflu. De aceea mă încing cu ADEVĂRUL Cuvântului lui Dumnezeu. Eu voi cunoaște adevărul, și el mă va face liberă. Eu sunt liberă, pentru că pe cine Fiul eliberează, e cu adevărat liber de păcat. Eu sunt fiul/fiica lui Dumnezeu. Duhul Sfânt mă conduce în tot adevărul. El mă conduce cu ochii Lui.Am înțelepciunea și cunoștința Lui Dumnezeu în mine. Duhul Lui mă va învăța și călăuzi încotro să mă duc.

*Îmi pun PLATOȘA NEPRIHĂNIRII, pe care Domnul Isus mi-a dat-o datorită jertfei Lui de la Golgota. Eu sunt neprihănită prin credința în El. Chem sângele Domnului Isus peste mine în această zi, și te rog iartă-mă Doamne de toate păcatele cu voia sau fără voia mea. Convinge-mă tu Duhule Sfinte de orice lucru greșit din viața mea, cercetează-mi inima ca să nu am nici un păcat ascuns în ea. Cel neprihănit va îndrăzni ca un leu tânăr, de aceea îți mulțumesc Doamne de îndrăzneala pe care mi-o dai în această zi. Ajută-mă să vorbesc cuvintele Tale în această zi cu mare îndrăzneală.

*Picioarele mele sunt încălțate cu RÂVNA EVANGHELIEI păcii. Ajută-mă ca să fiu gata să mărturisesc în această zi cum tu m-ai schimbat. Mulțumesc căci Cuvântul Tău este scris în mintea și inima mea. Tu mi-ai spus că ai să pui cuvintele Tale în gura mea. Ajută-mă ca viața mea să reflecte evanghelia păcii, și să vestesc aceasta. Trime-te Doamne pe cineva în calea mea, sau pe mine în calea cuiva, ca să-i vestesc evanghelia păcii. Folosește-mă Doamne ca să binecuvintez pe cineva în această zi.

*Iau și SCUTUL CREDINȚEI cu care voi stinge toate săgețile arzătoare ale celui rău. Credința este victoria care biruie lumea. Eu sunt mai mult decât biruitor în Acela care m-a iubit. Pot totul în Hristos care mă întărește. Îți mulțumesc Doamne pentru îngerii Tăi speciali pentru mine care mă păzesc și mă ajută. Eu sunt protejată de vrăjmașul lumii acesteia, datorită jertfei Tale și a victoriei de la Golgota.

*Îmi pun COIFUL MÂNTUIRII, care-i nădejdea gloriei. Am mintea Lui Hristos, și nicio armă împotriva mea, nu va propăși. Mă gândesc numai la lucrurile bune, curate, perfecte, vrednice de laudă, la tot ce aduce binecuvântare în viața mea și a altora. Iau autoritate peste mintea mea, în această zi, și orice gând care nu-I curat și nu e de la Dumnezeu, îl fac rob ascultării de Hristos. Orice gând sau imaginație care se ridică mai presus de Dumnezeu, le arunc la picioarele lui Isus. Eu aparțin Lui Isus, și îi dau control Duhului Sfânt peste gândurile mele. Îmi supun mintea Lui Dumnezeu, mă împotrivesc deavolului, și el va fugi de la mine, căci nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăiește în mine.

*Acum iau și SABIA DUHULUI pe care o folosesc în ofensă, și nu mă dau înapoi. Sunt un soldat al Lui Hristos. Mulțumesc Doamne de puterea care este în Cuvântul Tău care-I viu și lucrător cu care mă voi lupta bucuros. Cuvântul Tău nu se va întoarce la Tine fără rod, ci va împlini planurile Tale. Cuvântul Tău este adevărul. Eu nu sunt doar un ascultător uituc, ci și un împlinitor al Cuvântului Tău, căci el este lumina pe cărarea mea.Voi ascunde Cuvântul Tău în inma mea, ca să nu păcătuiesc împotriva Ta.

*Mă voi RUGA întotdeauna în Duhul, căci Duhul știe cum să mijlocească prin mine după voia Tatălui ceresc. Acesta mă întărește în omul dinlăuntru și voi putea să mă rog pentru toți sfinții și pentru toată lumea care sufere și are nevoie de Tine.

*Mulțumesc Doamne căci Gloria Ta este cu mine, de aceea TE LAUD și-ți mulțumesc în această zi, pentru bunătatea și credincioșia Ta. Mă îmbrac cu haina laudei în locul unui duh mâhnit. Pune-mi Doamne o cântare nouă pe buzele mele, ca să te laud și să-ți mulțumesc neâncetat.
*Doamne îți mulțumesc că ești Dumnezeul vindecării mele, al proviziilor și restaurării mele. Știu că e voia Ta ca eu să fiu vindecată. Tu ai luat asupra Ta nu numai păcatele noastre, dar și bolile noastre, căci prin rănile Tale noi am fost vindecați.
*Doamne tu ești cel care îmi poartă de grijă după bogățiile harului Tău. Cei ce te caută Doamne, nu duc lipsă de nici un bine. Tu vrei ca eu să prosper în toate; trup, suflet și duh.Dacă eu caut mai întâi împărăția Ta, Tu ai promis că toate celelalte vor veni pe deasupra.Toate nevoile mele sunt rezolvate în Isus.Tu ai făcut o promisiune Tată ceresc, că dacă noi dăm zeciuială, Tu vei deschide zăgazul cerului și ne vei binecuvânta din belșugul Tău.
*Tu ești Dumnezeul resturării mele. Tu îmi vei restaura tot ce mi-a furat vrăjmașul.Tu-mi vei restaura sufletul zdrobit.
*Mulțumesc Doamne căci cu ajutorul Tău umblu în roada Duhului Sfânt.Nu prin putere, nici prin tărie ci prin Duhul Tău am dragoste, pace, bucurie, răbdare, bunătate, facerea de bine, credincioșie, blândețe și înfrînare. Aceasta este personalitatea mea deacum.
Te rog să-mi dai Doamne darurile Duhului Tău. Cuvântul Tău ne învață ca să căutăm darurile Tale. Îți cer un duh de înțelepciune și revelație în cunoașterea Ta, darul credinței darul vindecării și al mircolelor, darul prophetic, discernerea duhurilor, vorbirea în alte limbi și interpretarea lor.Ajută-mă să încurajez pe cineva astăzi prin puterea Duhului Tău.
M-am rugat toate acestea în Numele Tău Sfânt Isus. Numele Tău este mai presus de orice nume, și orice genunchi se pleacă înaintea Măreției Tale.Toată autoritatea Ți-a fost dată în cer și pe pământ. În Tine eu trăiesc, mă mișc și am ființa. Tu ești Domnul și Stăpânul meu, de aceea mă încred în Tine, căci rugăciunea mea va primi răspuns, căci este în accord cu Cuvântul Tău. AMIN !

Lasă un răspuns

