PSALMUL 143 O RUGACIUNE IMPORTANTA

8. Fa-ma SA AUD dis-de-dimineata BUNATATEA Ta, caci ma INCRED in Tine.
ARATA-MI calea pe care trebuie sa umblu, caci la Tine imi inalt sufletul.
9. SCAPA-MA de vrajmasii mei, Doamne, caci la Tine CAUT adapost.
10. INVATA-MA sa fac voia Ta, caci Tu esti Dumnezeul meu,
Duhul Tau cel bun sa MA CALAUZEASCA pe calea cea dreapta!
11. Pentru Numele Tau, Doamne, INVIOREAZA-MA;
in dreptatea Ta, SCOATE-MI sufletul din necaz!
12. In bunatatea Ta, NIMICESTE pe vrajmasii mei si pierde pe toti potrivnicii sufletului meu, caci eu sunt robul Tau.

AMIN !

Lasă un răspuns

