POSTUL LUI NEEMIA

Sa citim cu atentie acest capitol si sa invatam de la NEEMIA ,cum sa ne smerim, sa postim, sa plangem si sa luam actiune, pentru PRINSII DE RAZBOI, care-i avem in familiile si bisericile noastre.Sa zidim zidul caci pe acolo vine si ataca cel rau.

„2. A venit Hanani, unul din fratii mei, si cativa oameni din Iuda. I-am intrebat despre iudeii scapati care mai ramasesera din robie si despre Ierusalim.
3. Ei mi-au raspuns: „Cei ce au mai ramas din robie sunt acolo in tara, in cea mai mare nenorocire si ocara; zidurile Ierusalimului sunt daramate, si portile sunt arse de foc.”
4. Cand am auzit aceste lucruri, am AM SEZUT JOS,
AM PLANS SI M-AM JELIT MULTE ZILE.
AM POSTIT si M-AM RUGAT inaintea Dumnezeului cerurilor
5. si am zis: „Doamne Dumnezeul cerurilor, Dumnezeule mare si infricosat, Tu care tii legamantul Tau si esti plin de indurare fata de cei ce Te iubesc si pazesc poruncile Tale!
6. Sa ia aminte urechea Ta, si ochii sa-Ti fie deschisi: asculta rugaciunea pe care Ti-o face robul Tau acum, zi si noapte, pentru robii Tai, copiii lui Israel
( Copiii Romaniei ), marturisind pacatele copiilor lui Israel(Romaniei ), pacatele facute de noi impotriva Ta; caci eu si casa tatalui meu am pacatuit.
7. Te-am suparat si n-am pazit poruncile Tale, legile si oranduirile pe care le-ai dat robului Tau Moise.
8. ADU-TI AMINTE de cuvintele acestea pe care le-ai dat robului Tau Moise sa le spuna: „Cand veti pacatui, va voi risipi printre popoare;
9. dar, DACA VA VETI INTOARCE la Mine si
DACA VETI PAZI poruncile Mele si le VETI IMPLINI, atunci, chiar daca veti fi izgoniti la marginea cea mai departata a cerului, de acolo va voi aduna si va voi aduce iarasi in locul pe care l-am ales ca sa locuiasca Numele Meu acolo.”
10. Ei sunt robii Tai si poporul Tau pe care l-ai rascumparat prin puterea Ta cea mare si prin mana Ta cea tare.
11. Ah! Doamne, sa ia aminte urechea Ta la rugaciunea robului Tau si la rugaciunea robilor Tai, care vor sa se teama de Numele Tau! Da astazi izbanda robului Tau si fa-l sa capete trecere inaintea omului acestuia!” Pe atunci eram paharnicul imparatului…”

Cunoastem caci Neemia a primit imediata FAVOARE inaintea Imparatului si i-a dat tot ceea ce ceruse.
” Imparatul mi-a dat aceste scrisori, caci Mana cea buna a Dumnezeului meu era peste mine.”(cap 2;8)
Neemia, a simtit durerea poporului sau, mai ales cand a auzit caci zidurile sunt daramate si portile arse.Oare ne doare si pe noi de daramaturile ce le vedem in casele, bisericile si tara noastra ?
El a stiut caci acum dusmanii lor au cale libera ca sa intre si sa atace cetatea.
El intai a inteles PUTEREA SMERENIEI, A POSTULUI SI RUGACIUNII.
El a cunoscut promisiunile Domnului si i le-a AMINTIT lui Dumnezeu.
Multi se intreaba de ce sa declaram Cuvantul Domnului?
TATAL nostru cel ceresc ii place sa ne auda caci declaram promisiunile Lui, caci i le AMINTIM,acesta fiind un semn ca le cunoastem si ne INCREDEM in EL.
El s-a dus la imparat si a cerut CONCRET ceea ce avea nevoie.
Asa si noi sa avem indrazneala ca sa venim inaintea Imparatului cerurilor, ca sa ne dea ceea ce avem nevoie.
Vedem caci imediat ce a actionat ca sa ajute poporul sau, a VENIT IMPOTRIVIREA.
Asa si la cei care doresc ca sa posteasca, sa se apropie mai mult de Domnul, vor veni multi ca sa te opreasca, fie cu teama, fie cu o intelegere gresita a postului, fie cu atacuri de tot felul.
Vrajmasul NU-I PLACE ca sa crestem spiritual sau s afacem o lucrare pentru Dumnezeu,de aceea se foloseste de oameni, ca sa opreasca lucrarea Domnului. Dar vedem, caci chiar daca au fost multe atacuri ZIDUL S-A ZIDIT.
(VA URMA )

Lasă un răspuns

