NICIDECUM N-AM SA TE LAS, CU NICI UN CHIP , NU TE VOI PARASI…(Evrei 13;5b)

Aseara cand m-am pus pe rugaciune, aceste cuvinte, ca un suvoi au iesit din gura mea.Am simtit asa de profund cum Duhul Domnului mi-a preluat inima si gura si spunea aceasta DECLARATIE a lui Dumnezeu, care a facut-o EL multora din Vechiul testament.
Dar simteam ca aceste cuvinte nu-s obisnuite, le STIU din copilarie.Dar de data aceasta Insusi Domnul le-a vorbit.E o mare diferenta…
Cand Domnul ne da versete din Biblie, sa LUAM SEAMA si sa meditam mai profund, de ce si ce vrea Domnul sa ne spuna.Cu siguranta caci ele sunt purtatoare de revelatii, de incurajare, de credinta , de rezovare, de raspunsurile pe care le asteptam.Dar INTAI trebuie sa primit CUVANTUL LUI.
Acesta este CUVANT VIU, special pt mine si tine.
Cand Domnul Mi-a vorbit acest verset, dintr-o data m-a inundat o putere de DRAGOSTE, SIGURANTA, CREDINTA SI BUCURIE.
Am simtit IUBIREA NEMARGINITA a Tatalui ceresc, care este asa de implicat in viata noastra, incat oricat am incerca noi sa-l inselam , sa-l neglijam, sa-l supara, sa-l evitam, EL, ca un MIRE INDRAGOSTIT, ne face aceasta afirmare, aceasta declaratie de dragoste, ca EL NU RENUNTA la noi.
EL NU NE PARASESTE, NU NE LASA SINGURI in probleme si-n necazuri.
Am simtit un sentiment, ca atunci cand o fata are un prieten bun si ea incearca sa fuga de el, sau se supara pe el , sau se mai uita si dupa altii, iar prietenul ei ii spune;
“Orice ai face tu, atata ma tin dupa tine, pana devii sotia mea. Orice ai incerca tu , eu tot te iubesc, eu tot dupa tine alerg si nu te las cu nici un chip, si sa nu te gandesti ca am sa te parasesc vreodata, caci asa imi esti de draga.Voi fii cu tine in furtuna si in dureri, in necazuri si bucurii.
Esti a mea pentru totdeauna”…
Cuvintele “CU NICI UN CHIP”, imi rasunau asa de tare in inima mea, incat am realizat CAT ESTE DOMNUL nostru de IUBITOR, HOTARAT SI CREDINCIOS.
Cand m-am dus in pat, trecuse de 1;00 noaptea si nu puteam dormi.
De ce?
Cand Domnul te atinge intr-un fel sau altul, deja ca o energie divina este in tot corpul si nu mai poti de bucurie. Ma simteam asa de tare, sanatoasa, odihnita, plina de pace si imi placea ca sa conversez mai departe cu Dumnezeul si Tatal meu preaiubit.
Slava Domnului caci am avut o partasie asa de minunata cu EL…
Cum adica NICIDECUM nu te las??? Adica NICIODATA, NICIODATA, NICIODATA, TATAL ceresc NU ne lasa singuri si NU ne paraseste NICIODATA.
Numai alegerile noastre de pacat, indoieli, si o INIMA REA SI NECREDINCIOASA NE DESPARTE de Dumnezeu.
Aceasta e alegerea noastra,dar si atunci Domnul este cu noi si ne tot cheama la EL, caci EL ne-a creat ca sa avem PARTASIE cu EL,pentru ca ne IUBESTE cu adevarat.
Domnul vrea sa ne incurajeze in aceasta zi , ca sa meditam mai profund la CUVINTELE LUI, care sunt pline de VIATA, PUTERE, FOC, DRAGOSTE.
Sa-l onoram cu TIMPUL nostru si dragostea noastra pe Cel care ne-a promis;
“CU NICI UN CHIP(DELOC, NICIODATA,)N-AM SA TE PARASESC. Am dat un pret prea mare ca acum sa te abandonez, te-am facut dupa chipul si asemanarea Mea, de aceea cand privesc la tine, Ma atragi, mai ales cand si tu Ma cauti, Ma iubesti si Ma asculti…”

Lasă un răspuns

