NADAJDUIESTE IN DOMNUL

“PENTRU CE TE MAHNESTI SUFLETE SI GEMI INLAUNTRUL TAU?
NADAJDUIESTE IN DUMNEZEU,
CACI IARASI IL VOI LAUDA.”(PS.42;5)

Din cuvintele Domnului vii, am inteles inca odata, cat de mult Domnul nostru sufere, caci noi, ne lasam asa de usor raniti si descurajati, mahniti de incercarile vietii acesteia.
Cu alte cuvinte, Domnul vrea sa ne strige si astazi;
“Priviti la MINE, nu la problemele voastre, de ce lasati acest DUH DE MAHNIRE ca sa va apese, sa va chinuiasca ?
INCREDETI-VA in Mine, NADAJDUITI in Bunatatea Mea ,
si LAUDATI-MA!…”
Apoi Domnul mi-a spus CUVINTELE LUI;
“Cel ce a sadit urechea, s-ar putea sa nu auda ?
Cel ce a intocmit ochiul, s-ar putea sa nu vada ?”(ps.94;9)
Domnul vrea sa ne incurajeze pe toti, ca EL este la postul de veghe neancetat, care vede si aude totul, si El ne va da izbanda chiar daca ne este greu si nu stim cand sau cum.
Sa -L laudam ,sa ne bucuram si sa spunem ca si David;
“EU NADAJDUIESC IN DOMNUL,
SUFLETUL MEU NADAJDUIESTE ,
SI ASTEPT FAGADUINTA LUI.
SUFLETUL MEU ASTEAPTA PE DOMNUL,MAI MULT DECAT ASTEAPTA STRAJERII DIMINEATA…”(PS.130;5,6)

Lasă un răspuns

