IN PREZENTA DOMNULUI

“Cel ce sta sub ocrotirea Celui PreaInalt,
si se odihneste la umbra celui Atotputernic,
zice despre Domnul;
”EL este locul meu de scapare si cetatuia mea,
Dumnezeul meu in care ma INCRED”…

Inca de dimineata cand m-am sculat, am dorit ca sa incep cu lauda si inchinare.Am pus melodii crestine pe youtube, cu care sa incep inchinarea. Numai Duhul Domnului m-a condus, sa pun melodii care niciodata nu le-am ascultat. Erau cantari numai de inchinare, care te duc in Sfanta Sfintelor, in PREZENTA DOMNULUI.
Si dintr-o data am simtit asa de profund PREZENTA Domnului in camera mea, incat am inceput ca sa plang asa de mult de dorul si de dragul Domnului meu iubit Isus.Orele trec asa de repede, incat nu ai mai vrea sa pleci din PREZENTA Lui niciodata…

Am simtit din partea Domnului ca sa INSIST la acest subiect, caci CINEVA are nevoie sa vina mai aproape de Domnul Isus,dincolo de perdea,ca sa experimenteze adevarata RELATIE cu Dumnezeu, adevarul crestin care il stim doar teoretic.
Acolo este locul tainic, locul secret de unde primim pacea launtrica, bucuria, siguranta, increderea.

Acolo, ne ODIHNIM in Domnul, acolo, suntem in siguranta de orice incercare, acolo vedem gloria Domnului, acolo, ne minunam de frumusetea Domnului.

Acolo Domnul ne imbratiseaza cu o dragoste divina, ne sterge lacrimile de pe obraz, ne mangaie, ne da speranta, ne intareste , ne echipeaza.

Acolo este locul Lui, si timpul Lui ca sa ne vorbeasca. Noi doar ascultam , ce ne vorbeste El.
Acolo AUZI cuvintele Lui pline de dragoste; “TE IUBESC CU O IUBIRE VESNICA, DE ACEEA ITI PASTREZ BUNATATEA MEA.”

Acolo, lasi orice povara si primesti Har, ca sa fii ajutat la vreme de nevoie. Acolo vei fi umplut de putere si dragoste divina, ca sa ierti, sa iubesti pe cei ce nu marita si sa te sacrifici ca si Isus.

Numai in prezenta Lui, ochii ni se deschid ca sa vedem stralucirea plina de slava a Maretiei Lui.
Numai acolo, ni se deschide urechea ca sa -L auzim si sa-L ascultam , cum asculta niste ucenici.
Numai acolo, inima noastra cu a Lui se uneste si incepe sa bata pentru EL si pentru toata lumea pacatoasa.
In prezenta Lui, sunt bucurii nespuse,si desfatari vesnice la dreapta Lui.
Acolo simti flacarile iubirii Lui care te mistuie pentru EL si nici o putere demonoica nu mai poate penetra si nu te poate atinge.
Flacarile iubirii Lui te face una cu EL si TE INDRAGOSTESTI de EL asa de mult, incat devii nebun pentru Hristos.
Lumea, fratii , nu te mai inteleg, ba te critica si te judeca. Esti unic si diferit.
DAR, e OK. caci ce valori si ce comori ai acumulat tu din prezenta Lui in Sfanta Sfintelor, dincolo de perdeaua care a fost rupta de jertfa Domnului Isus, NU SE POATE COMPARA cu nicio bogatie sau suferinta omeneasca .

Nimic nu mai are valoare pentru tine, odata ce ai avut o INTALNIRE REALA CU DUMNEZEU, decat EL, DOAR EL si vrei mereu MAI MULT din El, vrei sa alergi la EL , ca sa-L iubesti, sa-L lauzi si sa te MINUNEZI de splendorile Frumusetilot Lui…
O, ce minunat!…
Acest subiect este viata mea, PASIUNEA mea, dorinta mea, bucuria mea, si nu ma satur ca sa vorbesc despre El, caci am fost si mai ma duc acolo…

(Cu privire la acest subiect am scris mai in detalii in cartea pe care Domnul mi-a spus ca sa o scriu.Cei care ati citit cartea mea, RECITIT la acest capitol “IN SFARSIT , TE-AM GASIT “(in jurul Pag 40),iar cei ce n-ati citit-o, v-o recomand cu toata dragostea caci cu siguranta Domnul va va schimba viata, GLORIE DOMNULUI.Puteti ca sa-mi scrieti pe FB sau pe e-mail;roda4jesus@yahoo.ca)

Lasă un răspuns

