IL RECUNOSTI TU PE TATA CERESC ?

Dumnezeul cel Atotputernic, in frumusetea Lui, continua sa ne ATRAGA la El,
sa ne cerceteze, sa ne invete,sa ne lumineze , sa ne binecuvinteze .
Dar intrebarea este;
IL RECUNOASTEM NOI PE EL prin toate metodele pe care le foloseste ?
El incearca sa ne atraga atentia prin cele mai mici sau mari lucrari, numai ca sa ne ATRAGA LA EL, pentru ca ne iubeste si are pentru noi un viitor si o nadejde.

Debora , fata noastra, mi-a schimbat peisajul pe care-l aveam pe prima pagina a compiuterului meu.
Inainte avem flori, caci mie imi plac asa de mult orice floare, orice culoare, orice forma, caci in ele eu vad frumusetrea si mireasma Lui Hristos. Cand vad o floare, ma opresc si exclam cu bucurie si semnificatie;
„DOAMNE , CE FRUMOS ESTI! Doamne ce minunat mirosi Tu, Tu esti OMNIPREZENT , Tu esti peste tot, Glorie Tie!”
Acum Debora mea, a ales un peisaj cu cerul albastru plin de stele si galaxii.
A trecut mai mult de o saptamana, dar nu am avut inspiratia de a ma opri sa meditez putin la aceasta splendoare a creatiei lui Dumnezeu.
Astazi am simtit, sa ma uit mai atenta la peisaj…
WOW! Dintr-o data parca am intrat in alta lume , o lume supranaturala, creata de Cineva Supranatural si Minunat…
Si am zis;
„Doamne ce MARE si MARET ESTI TU, Imparat al Imparatilor, si Domn al Domnilor, ai creat totul cu atata maretie, frumusete, splendoare, incat noi pamantenii, nu avem cuvinte sa le exprimam. ALELUIA, GLORIE TIE !”
Cu cat ma minunam de splendoara creatiei Sale, dintro-data dinlaunrul meu, au iesit cuvintele;
„SI ACEST CREATOR MINUNAT ESTE TATAL MEU!
…WOW ! CE MINUNE !”
Cat ar trebui noi sa ne bucuram, sa ne veselim, sa ne incredem in El sa-i cantam si sa traim in pace si dragoste, stiind CE TATA AVEM !!!
Incercam sa-mi imaginez pe tatal meu pamantesc, daca era CINEVA si facea ceva maret…si avea putere si bani si de toate…cat eram de binecuvantata si fara griji.
De ce? Pentru ca tatal meu ARE de toate, MA IUBESTE, SI VA PURTA DE GRIJA DE TOT CE AS AVEA NEVOIE.
De ce nu putem sa ne gandim la fel, ba mai mult, cand este vorba de TATAL NOSTRU CERESC ?
Da, e mai greu, pentru ca nu-L vedem, caci Dumnezeu trebuie priceput prin credinta.
Caci fara credinta e cu neputinta sa fim placuti Lui.
Sa meditam mai mult la Dumnezeu ca TATAL NOSTRU cel ceresc, bazat pe Cuvantul Sau si pe revelatia Duhului Sfant si credinta si pacea noastra va creste.

Acest ADEVAR, de a-L cunoaste pe Dumnezeu ca TATAL nostru plin de putere si iubire, este una din fundatiile vietii noastre de credinta si biruinta.

Si din nou acele cuvinte, imi rasunau…si imi rasuna mereu in inima mea:
„SI ACESTA ESTE TATAL MEU !”
Ma vedeam ca un copil care spunea cu mandrie prietenilor lui, CINE-i tatal lui,
dar cu ce bucurie, satisfactie, incredere si siguranta …
Am stiut caci aceste cuvinte au in ele VIATA si PUTERE de la Dumnezeu si ca au fost de la Duhul Sfant.
Ele ma urmaresc , ma atrag, ma bucura si imi doresc mai mult ca oricand
ca sa-mi CUNOSC mai bine TATAL CERESC si sa-L RECUNOSC in toate caile,
in orice amanunt sau lucrare mare.
Vrei si tu ???
Declara mereu:
„SI ACEST CREATOR ATAT DE PUTERNIC SI MINUNAT , ESTE TATAL MEU!”
Si o sa vedem o diferenta in viata noastra.

Lasă un răspuns

