DUMNEZEU RĂSPUNDE LA TIMPUL LUI

Prin harul si dragostea Domnului Isus, am fost invitată ca să vorbesc intr-o biserică de mexicani in Seattle.A fost un timp minunat, caci cerul s-a deschis, cei din biserică erau insetati după Dumnezeu, iar păstorul mi-a dat toată libertatea ca sa vorbesc ce Domnul imi spune special pentru ei.
M-am predat Duhului Sfânt, și l-am lăsat pe El ca să vorbeasca, căci El știe cel mai bine. Erau in jur de 300 persoane cu copiii. Încă de la început am simtit prezența Domnului, și indemnata de Duhul Domnului am zis, inca de la inceput;

” Nimic nu este la întâmplare, totul este programat de la întemeierea lumii, ca eu să fiu in această biserică, iar voi sa fiti aici. Poate ca am venit DOAR PENTRU SINGURĂ PERSOANĂ care are nevoie de Isus , de vindecare sau eliberare…”

Apoi am continuat ceea ce mi-a pus Domnul pe inimă. La sfârsit aproape toată biserica a alergat in fată s-au pus in genunchi cu fata la pământ, bărbati si femei si plângeau, iar eu ma rugam cerând peste ei mai multă foame si sete după Dumnezeu , pasiune si focul Duhului Sfânt. A fost o atmosferă divină, slăvit să fie Domnul.
După multă vreme petrecută la altar chiar un băiat în cărucior a avut o mare voință sa se ridice si sa inceapă sa meargă, era asa de bucuros, Domnul sa-si termine lucrarea cu el.
Dar ceea ce inima mea a fost adânc atinsă a fost caci un băiat de 28 ani, când s-a pus in genunchi in fată, plângea in hohote mari, iar sotul meu se ruga pt el si-l incuraja .
Acest băiat era băiat de păstor, care a fost un FIU RISIPITOR de 5 ani, dar ACUM S-A INTORS ACASA ! CE HAR ! CE SĂRBĂTOARE S-A FĂCUT IN CER, dar ce bucurie va fii pentru părintii lui care s-au rugat zi si noapte pentru el, ei acum fiind in GUATEMALA. Ei de acolo se rugau, iar aici Domnul l-a cercetat, l-a atins și l-a atras la El. Abner ( este numele lui ) s-a dus la păstor sa-i spună ca ACUM S-A HOTĂRÂT PENTRU ISUS.Ce bucurie a fost pentru el si pt toată biserica.
Sa multumim Domnului care ASCULTĂ RUGĂCIUNILE PĂRINȚILOR, si El va aduce inapoi pe toti fiii si ficele risipitoare. De obicei acesti copii, primesc mai bine Cuvântul de la altii, decât de la părintii si rudele lor. Sa ne rugăm ca Domnul sa scoată in cale mesagerii lui pentru toti fiii risipitori, dar SA-L LĂUDĂM PE DOMNUL CARE-I URMĂRESTE SI NU-I VA LASA.

Lasă un răspuns

