DRAGOSTE FĂRĂ CUVINTE

Toată lumea se bucură de sărbătoarea Paștelui, și avem motive cu valoare eternă, ca să ne bucurăm și să multumim Domnului pentru Jertfa Sa pentru noi, pentru MOARTEA DAR SI INVIEREA LUI.
Dar vreau să accentuez și să realizăm, căci iertarea pe care am primit-o COSTĂ foarte mult. Cineva a plătit cu prețul vieții, cu bătăi crunte, cu batjocore mari, cu biciul și atârnat de un lemn, crucificat, pentru ca noi să fim astăzi iertați și scăpați de pedeapsa iadului. Oare realizăm noi, ce har am căpătat ?
Realizăm noi cât de mult a suferit Domnul Isus pentru noi?
Realizăm noi ce DRAGOSTE are El ?
Când murea Isus, în suferințele cele mai mari, El ne iubea, tăcea in dragostea Lui,se gândea cu bucurie la salvarea noastră și la bucuria noastră.
Să medităm fiecare mai profund :CÂT COSTĂ IERTAREA MEA ?
Cât trebuie eu să-l iubesc acum pe CEL care mi-a iertat vina păcatelor mele ?
Privind la crucea Sa, vom putea ierta si noi pe gresitii nostrii, și putem să înțelegem DRAGOSTEA LUI FĂRĂ CUVINTE.

Lasă un răspuns

