DORINTA TATALUI CERESC

„CHIAMA-MA si-ti voi raspunde;
si iti VOI VESTI lucruri mari,
lucruri ascunse ,pe care nu le cunosti.”(Ieremie 33;3)

Aceasta minunata promisiune, este o adevarata COMOARA, este ca un izvor nesecat de speranta, pace , bucurie, credinta cu asteptare, caci Tatal nostru ceresc, Imparat al Universului, ASTEAPTA sa-L chemam, ca sa ne spuna taine, sa ne descopere lucruri mari, lucruri ascunsepe care nu le cunoastem.
Acest verset mi l-a dat Domnul de anii de zile,cuvant REMA, cuvant Viu, si inca nu ma satur de el, meditez la el, si inca nu am ajuns la plinatatea fagaduintei lui cat si la minunatele secrete Dumnezeiesti.
Acum cand scriu, simt ca sa vorbesc cu TATA in dreptul meu si al fiecaruia.

„Doamne, care-s conditiile, ca Tu sa ne incredinteti tainele Tale ?
Aici, in acest verset, Tu ne spui doar SA TE CHEMAM, si apoi Tu ne promiti ca NE RASPUNZI.Si in frumusetea bunatatii si darniciei Tale Dumnezeiesti, ne mai adaugi si alte surprize, ca ne vei spune taine ascunse pe care nu le cunoastem.
Ce Tata minunat si plin de darnicie avem !
Asa e TATA ceresc, multe taine noi nu stim, si de acea pierdem asa de mult, suferim , si cel rau castiga teren, ne ataca si ne opreseaza.
Dar ce implica Doamne acest cuvant CHIAMA-MA ?
Aici trebuie sa fie o taina, caci de multe ori te-am chemat si nu ai raspuns…Care-i secretul?Care-i piedica ?
Imediat Domnul-mi raspunde prin versetul din PS 91;14-15

„Fiindca MA IUBESTE zice Domnul-de aceea il voi izbavi;
il voi ocroti , caci CUNOASTE NUMELE MEU.
Cand MA va CHEMA II VOI RASPUNDE…”
O, acum inteleg!… CONDITIA este ca sa Te iubim si
sa CUNOASTEM NUMELE TAU.
O, Doamne,iarta-ne, caci teoretic stim si zicem ca Te cunoastem, dar practic…suntem departe.
Ajuta-ne Te rugam ca sa primim revelatia Numelui Tau, sa experimentam puterea Numelui Tau care ESTE MARE , si sa ne CALIFICAM pentru a ne raspunde ori de cate ori te chemam,ca sa ne incredinta taine ascunse.
Aceste taine pe care le ai Tu pentru noi, cu siguranta ca sunt binecuvantari,
strategii de lupta, arme spirituale, revelatii proaspete, cum sa ne rugam, ce sa cerem, ce sa facem in situatii dificile, taine de care avem nevoie sa le primim din cer pentru pamant pentru acum sau pt viitor…”
Si imediat il aud pe Domnul spunand;

„Cand tu Ma chemi, chiar Ma vezi? Realizezi CINE sunt EU?
Vezi tu deja raspunsul ?
Vezi Mana Mea la lucru ?
Ai credinta lui David cand s-a dus IN NUMELE MEU impotriva lui Goliat?
David Ma iubea,Ma cauta,Ma LAUDA si se bucura sa petreaca timp cu Mine.
David a fost om dupa inima Mea, caci si-a pus nadejdea in Mine, caci M-a experimentat, s-a increzut in ajutorul Meu si M-a onorat.
Astazi prea putini MA CUNOSC, Eu sunt pentru cei mai multi un Dumnezeu al istoriei,un Dumnezeu al trecutului,
care A FACUT lucrari mari, dar astazi …mai putine.
De ce MA LIMITATI ? De ce Ma desconsiderati ?
De ce priviti mai mult la problema si nu la Mine ?
Cine Ma cauta din toata inima Ma gaseste.
Adanciti-va privirea si gandirea la CINE SUNT EU, lasati Duhul Meu ca sa desteleneasca ogorul inimii voastre ca sa intre LUMINA si ADEVARUL despre Mine, si veti experimenta Frumusetea Mea.
Incepeti sa Ma cautati, sa Ma CHEMATI din toata inima, CREZAND ca va aud, va ascult, doresc sa va ajut si vreau sa va descoper taine, care sunt pentru binele vostru.
Indrazniti sa mergeti pe apa, caci EU SUNT CU VOI !
CHEMATI-MA , concentrati-va intens la Mine, priviti tinta la Mine, meditati zi si noapte asupra Mea, focalizati-va doar in MINE atunci cand Ma chemati, CONSTIENTIZATI in acelasi timp CINE SUNT EU.
Atunci se face lumina, ceata dispare, vine bucuria si speranta credintei ca EU v-am ascultat, ca EU va iubesc, ca Eu vreau sa va ajut, si ca va voi RASPUNDE.
Asta inseamna CREDINTA, si prin credinta si lauda voi MA atrageti…”

Aceasta stare de vorba cu Domnul m-a motivat si mai mult ca sa nu ma las, pana nu ajung sa cunosc in profunzime ce a vrut El sa ne spuna aici. El nu degeaba le-a scrisin Cuvantul Sau, si nu-s doar pentru Ieremia, ci pentru noi toti.
De aceea fiecare sa ASCULTAM de cerintele Domnului si El sa ne descopere ce are in plan , fie pentru noi personal, pentru altii sau la nivel de natiune.
Domnul Isus, ne-a facut PRIETENII Lui, carora le descopere tainele Tatalui.
Ioan 15 ; 14-15
„Voi sunteti prietenii Mei, daca faceti ce va poruncesc Eu.
Nu va mai numesc robi, pentru ca robul NU stie ce face stapanul sau; ci v-am numit PRIETENI, pentru ca v-am facut cunoscut tot CE AM AUZIT de la Tatal Meu.”

Lasă un răspuns

