ATENTIE LA DISTRAGERILE VRAJMASULUI

In viata noastra de crestini, avem multe de invatat.Si ce trist, ca de multe ori, mergem inainte cu valul lumii si a incercarilor , fara ca sa ne oprim in loc si sa luam aminte la orice detaliu.
Toata armata celui rau se lupta ca sa ne DISTRAGA cu tot feluri de preocupari , ca sa NU mai avem TIMP de rugaciune.
Acum Duhul Domnului ne AVERTIZEAZA inca o data ca sa luam bine seama si sa ne cercetam viata si timpul.
Sa fim ATENTI prin calauza si discernamantul spiritual, de fiecare data cand cel rau ne distrage de la rugaciune.
Ce faci prima data cand te scoli???
Cand te-ai pus sa citesti si sa te rogi, ce ganduri iti vin in minte?
Cum alungi aceste ganduri ca sa te poti concentra la Cuvantul Domnului?
Cand te pui pe rugaciune, ce este in inima ta ?
Nu cumva deja te gandesti la urmatorul pas pe care trebuie ca sa -l faci ?
Te rogi mecanic, dar mintea ta este la cate trebuie sa faci in acea zi?
Cum faci orice gand ROB ASCULTATOR DE HRISTOS?
Cat ti-ai propus ca sa te rogi ?
Sau deja, faci o rugaciune pe fuga, caci ai intarziat la lucru, sau esti coplesit de intristare ca ceva sau cineva te-a suparat?
Ai timp ca sa-l lauzi mai intai pe Domnul tau pentru cine este EL si ceea ce a facut pentru tine ?
Sau rugaciunea ta este doar cerere, si nemultumire?
Cand mijlocesti pentru nevoile altora, chiar simti, te doare, plangi pentru durerea sau necazul lor?
Cand te-ai pus pe rugaciune, nu cumva a si venit cel rau cu un alt gand despre o urgenta pe care trebuie sa o faci CHIAR ACUM ???
Chiar atunci suna telefonul si imediat lasi rugaciunea si raspunzi la telefon.
Apoi nu mai ai nici un duh de rugaciune…Ori te chiama sotul ,sotia sau copiii caci au nevoie urgenta de tine…sau ceva interesant ai vazut pe internet , pe FB. si ai pierdut vremea acolo si deja NU mai ai timp de rugaciune caci trebuie sa pleci la datoriile zilei…Hai sa fim sinceri, caci toti cadem la acest examen…

De aceea Duhul Domnului NE STRIGA dragii mei;
„FACETI-VA TIMP DE DOMNUL, RUGATI-VA NEANCETAT, caci cel rau da tarcoale ca un leu…”
Planuieste-ti timpul de rugaciune in asa fel incat sa nu fi nici deranjat, nici sa intrerupi rugaciunea, indiferent de toate stradaniile celui rau , ca sa te opreasca.
Este o ALEGERE a noastra a fiecaruia, si tot noi vom culege roadele ascultarii noastre.
Lupta e mare, dar si victoria e si mai mare pentru cei ce persevereaza, si nu NEGLIJEAZA TIMPUL LOR DE RUGACIUNE, COMUNICARE CU TATAL CERESC.
Intr-o zi, m-am pus pe rugaciune ca deobicei.Dar parca rugaciunea mea era seaca, fara putere, fara viata , fara prezenta Domnului.Nu ti s-a intamplat niciodata ???
Dar am zis ca voi persevera si nu ma ridic ca sa plec. Am inceput sa-l laud pe Domnul, dar si cantarea mea era seaca…”Dar tot nu plec” , mi-am zis…
Apoi am luat Cuvantul si il declaram tare, apoi am inceput ca sa ma conectez cu cerul, si perseveram in rugaciune. Cand am simtit ca am depasit starea de secaciune , de slabiciune, care de fapt era o lupta spirituala, ca sa ma opreasca , ca sa nu ma mai rog fierbinte si sa nu ma unesc cu cerul.
Am simtit conectia cu cerul si parca eram „acasa” in conectie cu Domnul meu.
O, ce minunat!
Dar dintr-o data ca o sageata iute a venit un gand in mintea mea care nu am putut deloc ca sa-l alung si sa-l fac rob ascultarii de Hristos.
Gandul era, caci uitasem sa trimet un mesaj la o prietena, privitor la cartea mea, ca sa o trimet…M-am luptat din rasputeri cu acel gand, dar , va spun sincer, caci a avut asa mare putere, caci chiar daca inca ma rugam, m-am ridicat si am si inceput ca sa-i scriu acelei prietene…
Oh! Omeneste, ma pot scuza caci imi place cat de mult posibil sa raspund la timp, sa nu las probleme nerezolvate, sa ma jertfesc pentru altii…
dar duhovniceste, AM CAZUT LA TEST…
Nu va pot spune ce rau m-am simtit, ca am intristat Duhul Domnului , caci NU am trecut testul. Imediat am inteles mai bine toata lupta celui rau, ca sa ne DISTRAGA de la rugaciune, prin diferite metode.Am inceput din nou sa ma rog, dar din nou am pierdut conectia…Am perseverat, dar nu am mai putut asa cum imi doream. Dar a doua zi, nu m-am lasat si am zis;
„Stai ca-ti arat eu dusmanule, in Numele Domnului Isus, si numai cu putera Duhului Sfant, am sa stau in rugaciune cateva ore. Fac orice gand rob ascultarii de Hristos. Acum am intalnire cu Imparatul Gloriei. NIMENIU NU ARE VOIE si NU va putea ca sa ma deranjeze, caci e asa de importanta aceasta intalnire, incat nu voi mai privi inapoi si nu mai vreau sa aud nici un alt gand, ori alta voce…”Si cu ajutorul Domnului am reusit, mai ales caci am CONSTIENTIZAT, am recunoscut atacurile si siretelnicurile celui rau, scopul lui, de a ne opri de la rugaciune, sau de a avea o rugaciune asa d eobicei…
Suntem mereu in aceasta LUPTA de a fi DISTRASI prin diferite stari, situatii, suparari, etc, dar chiar daca ai cazut, ai sciopatat, cere sora si fratele meu, mai mult har si perseverenta si CONTINUA lupta in rugaciune.
PANA CAND SA SE BUCURE CEL RAU DE NOI ?NU mai vrem ! Suntem mai mult decat biruitori si in aceasta situatie.

Sa cerem ca Duhul Domnului sa ne dea discernamant spiritual , ca sa vedem si sa intelegem strategiile satanei si sa nu cadem in ele.
Sa cerem Domnului, ca sa FIM INTOTDEAUNA TREJI, ATENTI SI SA NU NE LASAM AMAGITI DE TACTICILE CELUI RAU.

Lasă un răspuns

