Craciun in Bangui

One thought on “Craciun in Bangui

  1. Multumesc mult pentru toate mesajele pe care ni le trimiti din partea Domnului. Sunt o hrana sfanta pentru noi,o mare incurajare.si ajutor. Va iubesc si doresc ca Dumnezeu sa va binecuvinteze in continuare si sa va tina in bratul Lui. Dar va rog mult daca puteti sa-mi transmiteti mesajele care le prostati pe Facebook , aici pe adresa mea de email caci acolo se pierd si eu nu am posibilitatea sa le copiez.As dori si mesajele din Luna ianuarie. Multumesc.

    Pe 26/01/2015, la 2:18 AM, CUNOASTEREA FRUMUSETII LUI DUMNEZEU PRIN POST SI RUGACIUNE a scris:

    > >

Lasă un răspuns

