VITEAZUL CARE NE AJUTA

„Domnul Dumnezeul tau este ca UN VITEAZ CARE POATE SA AJUTE;
Se va bucura de tine cu mare bucurie,
va tacea in dragostea Lui, si nu va mai putea de veselie pentru tine.”(Tefania3;17)

Poate te afli acum intr-o mare incercare,
intr-o lupta care pare ca nu se mai termina,si te simti infrant,
intr-o situatie critica de neiesit din ea,
intr-o noapte neagra,in care nu mai vezi cand vine dimineata,
intr-o durere fara alinare,incat lacrimile-ti curg, de nu vor sa se mai opreasca, etc.
In aceasat situatie, in care nu mai vezi nicio iesire, nicio alinare, nicio speranta,
vine Duhul Domnului, care vrea sa te RECONECTEZE cu Domnul Dumnezeul tau.El iti spune;
„Priveste la Mine, nu cadea de oboseala si in disperare.
Suflet drag si atat de greu incercat, EU Domnul Dumnezeul tau, VIN sa te ajut ca un VITEAZ care POT sa te ajut.
Increde-te in Mine, caci Eu nu renunt la tine. Indiferent prin ce treci, si din ce motiv, EU am ochii indreptati asupra ta, si lucrez la cauza ta, pentru ca ai pret in ochii Mei si te iubesc.
Adu-mi chiar ACUM, JERTFA DE MULTUMIRE si LAUDA-MA, caci aceasta ne RECONECTEAZA, si Eu atunci, nu mai pot de veselie pentru tine, caci in ciuda durerii si incercarilor tale, tu ai ALES sa-ti indrepti privirea inspre Mine, sa Ma cauti , sa ma lauzi, si sa te INCREZI in Mine.
EU SUNT VITEAZUL care te poate ajuta. Nadajduieste in Bunatatea Mea, caci Eu ma voi Lupta cu cei ce vin impotriva ta…”
Multumim Doamne Isuse !

Rugati-va si pentru mine si lucrarea ce Dumnezeu o are de facut in ATLANTA -Georgia. Caci sunt chemata acolo la conferinta.Dumnezeu sa se manifeste prin puterea prezentei Sale si sa aduca transformare ,
pentru ca NUMELE LUI SA FIE INALTAT .

Lasă un răspuns

