REVELATIA PROMISIUNILOR DOMNULUI

Azi noapte, spre dimineata, m-a trezit Domnul. In acel moment, Duhul Sfant se ruga inlauntrul meu cu versetul de la Matei 7;7.
„Cereti si vi se VA DA,
Cautati si VETI GASI,
Bateti si vi se VA DESCHIDE…”
Ceea ce m-a luminat si m-a facut ca sa ma trezesc deabinelea a fost ACCENTUL pe care il punea Duhul Domnului pe promisiune, nu pe cerere. Adica, noi mereu venim si ; cerem, cautam si batem, dar prea putin ne gandim la CE PROMOTE DOMNUL in acest verset.
Atunci Domnul, prin Duhul Lui mi-a spus ca de acum sa pun accentul mai mult pe PROMISIUNEA Lui, decat sa raman blocata in a cere, a cauta, a bate… fara sa CRED si fara sa ma ASTEPT la ceea ce ne promite aici Domnul.
„Caci oricine cere, CAPATA;
Cine cauta, GASESTE;
Si celui ce bate, i se DESCHIDE.”(V 8)
Dintr-o data S-A FACUT LUMINA. Am inteles pentru prima data, ce inseamna ca sa ai DUHUL DE REVELATIE, ca sa poti INTELEGE SCRIPTURILE.
Asa de mult pierdem, caci nu stim, nu cunoastem si nu avem REVELATIE ca sa intelegem corect Cuvantul Domnului.
Dintr-o data , o pace si bucurie m-a inundat, si nivelul CREDINTEI a crescut automat. Deci de acum, cand noi cerem ceva, sa ne aducem aminte, si sa credem din toata inima, caci ni se VA DA, VOM GASI si ni se VA DESCHIDE, .
Cand m-am sculat, am deschis Biblia la aceste versete, si ce credeti ?
Eu subliniasem mai demult exact inversul. Eu am subliniat cuvintele; cereti,cautai,bateti…nu am pus accent pe PROMISIUNEA Domnului.
Si mi-am dat seama atunci sub inspiratia si revelatia Duhului Sfant, de ce suntem plini de indoiala , necredinta si dezamagiti ca nu primim raspuns la rugaciuni.
Pentru ca ne concentram la ceea ce facem noi, si NU LA CEEA CE FACE DUMNEZEU, la ceea ce ne PROMITE EL.
CE DIFERENTA !
O vedeti ?
O intelegeti ?
Hai sa mergem putin mai departe .
Ce ne promite Domnul?
„Daca voi, care sunteti Răi, stiti sa dati DARURI BUNE copiilor vostrii,
CU CÂT MAI MULT Tatal vostru, care este in ceruri,
VA DA lucruri BUNE celor care le cer!( v11)
Vedem aici cum Domnul Isus, vrea asa de mult ca sa ne CONVINGA, de iubirea Tatalui Ceresc, si CÂT este EL de BUN.
In acelasi timp, Domnul Isus, vrea sa ne ajute, ca sa ne INCREDEM in EL atunci cand ne rugam, ca EL ne va RASPUNDE.
Ma rog ca aceasta revelatie sa va schimbe traiectoria vietii si a stilului de rugaciune.
Pune-ti ACCENTUL pe PROMISIUNILE Domnului si veti vedea rezultatul.
Cred ca si aceasta” PRAJITURA” merita sa o serviti la mesele dumneavoastra.

Lasă un răspuns

