CE CAUTA DUMNEZEU???

„…INCHINATORII adevarati se vor inchina in DUH si in ADEVAR;
fiindca astfel de INCHINATORI doreste Tatal…”(Ioan 4;23)
Daca studiem in toata Biblia vedem asa de clar caci Dumnezeu doreste, cauta oameni care sa-l laude, sa-i multumeasca, sa-l inalte , sa-l binecuvinteze.
El cere, porunceste aceasta,
dar cine intelege secretul acestei dorinti aTatalui ceresc ?
Cine ii implineste dorinta Tatalui ?
Am mai spus, si insist pe aceasta tema, sub calauza Domnului, caci aici este voia Tatalui ceresc si aici este ascunsa puterea si izbavirea noastra.
Mereu am specificat ca sa-i dam mai intai Domnului ceea ce ii place Lui, apoi EL ne va da ceea ce noi avem nevoie.
Avem sute de versete in Biblie despre acest subiect, si din fiecare, daca meditam asupra lor, gasim viata, comori, chei sa deschidem cerul si usile inchise, si tot noi avem de castigat.
Am mai scris eu, caci intr-o zi l-am intrebat pe Domnul, ce se intampla in ceruri cand noi alegem sa-l laudam si sa-i aducem inchinarea pe care EL o doreste. Atunci am inteles de la Domnul, caci NOI II PREGATIM LUI O ATMOSFERA IN CARE II DAM VOIE SA LUCREZE.
Stim foarte bine, caci FARA CREDINTA E CU NEPUTINTA CA SA FIM PLACUTI LUI. Si poate zici, ce legatura are una cu alta ?
O,are mare legatura, caci ele lucreaza impreuna. Cu cat il glorific pe Dumnezeu pentru maretia si bunatatea Lui, credinta mea slaba se ridica, si creste mai ales caci am Cuvantul Lui in inima mea. Atunci Dumnezeu poate lucra caci impuritatile indoielii si necredintei mele sunt curatate in acest timp de lauda si inchinare.

Citind in Vechiul Testament despre istoria Lui Ezechia, am descoperit cat de important este pentru Dumnezeu INCHINAREA. Vedem cate arderi de tot au adus poporul si ce sarbatori lungi au avut,dar in sunet de lauda si inchinare.
Citind ,am constatat, caci in momentul cand Ezechia s-a rugat pentru cei ce NU se sfintise, Dumnezeu i-a iertat.(2Cronici 30)Inchinarea i-a muiat inima Domnului.
Biblia mentioneaza de multe ori caci ei i s-au inchinat,prin aceasta au dovedit caci recunosc SUVERANITATEA SI ATOTPUTERNICIA LUI.
Rugaciunea lor a ajuns pana la ceruri, pana la locuinta sfanta a Domnului .(v 27)
Si daca citim mai tarziu istoria Lui Ezechia, a fost singurul caruia Dumnezeu i-a prelungit inca 15 ani din viata lui, cu toate ca Dumnezeu HOTARASE ca el sa moara.(2Cronici 32;24-30)Ce favoare are cel care practica INCHINAREA!

Noi astazi nu mai trebuie sa aducem jertfe de animale,
caci JERTFA DOMNULUI ISUS ESTE SUFICINENTA PENTRU ORICE PACAT DIN TRECUT ,PREZENT SI VIITOR.
Dar cata lauda si multumire ii aducem noi Luipentru aceasta?Din cauza ataor probleme, ne-am intunecat, ne-am izolat, suntem dezamagiti si nu mai putem sa-l Laudam pe Domnul.
A cui a fost acest plan ? Al Domnului ? In nici un caz!
De aceea, haideti ca sa iesim din acele stari, incepand o viata de lauda si multumire, indiferent de circumstante.
Am inteles noi SECRETUL INCHINARII?Esti tu unul din ei ?
Caci Tatal ceresc astfel de INCHINATORI doreste.

Mai dau un exemplu foarte greu din Biblie.
Era un indracit chinuit de 2000 de demoni…imaginati-va ce viata pe bietul om…
Rupea orice lant, se taia, locuia in cimitire, etc.
Cu toate acestea, Domnul Isus stia de chinul Lui si a trecut prin prejma Lui.
Vedem disperarea acestui om, care a ALERGAT LA ISUS si i s-a INCHINAT…
Cum de la recunoscut pe Isus? Da, demonii l-au recunoscut, dar acest om inca mai avea in el acel simtamant de a se INCHINA inaintea Domnului Isus.
Prin aceasta recunoscand AUTORITATEA, SUVERANITATEA LUI, ATOTPUTERNICIA LUI, PUTEREA LUI.
Si stim istoria, cum Domnul Isus l-a eliberat.
In orice situatie ai fi, fie in besug, fie in saracie, in bucurie sau tristete, nu neglija INCHINAREA.
Nu fii zgarcit cu cuvintele de lauda si multumire la adresa Tatalui ceresc.
Adu-ti aminte, EL ESTE IN CAUTARE DUPA ASTFEL DE SUFLETE, care a inteles secretul inchinarii in DUH si ADEVAR.
Nu-l lauda doar cu buzele, sau doar la biserica, ci sa devina un mod de viata, neancetat sa-l laudam caci este VREDNIC.
Atunci raspunsurile vin, trupul primeste sanatate, bucuria revine acasa impreuna cu pacea ,intelepciunea si revelatia divina isi gaseste locuinta in tine, cel rau fuge, caci nu poate sa reziste unde-i ADEVARATA INCHINARE.
Haide-ti sa incepem un nou stil de viata.La inceput va fi greu, caci te uiti mai mult la pamant, la tine, la probleme sau la cel rau, dar ACUM Domnul iti vorbeste;
„INTAI EU, CAUTA-MA ,INALTA-MA , IUBESTE-MA, LAUDA-MA,
INCHINATE IN DUH SI ADEVAR, SI AI SA VEZI MINUNILE MELE.AMIN !”

Lasă un răspuns

