BUCURATI-VA IN NADEJDE

Este greu sa te bucuri de ceva care nu vezi. Este greu ca sa tot astepti un raspuns, si sa nadajduiesti ca intr-o zi Domnul va raspunde…
Dar acest verset ne incurajeaza, ca sa ne bucuram in nadejdea (Rom 12;12)ca Dumnezeune va raspunde caci El este speranta noastra.
Cuvantul Sau ne spune ;
„Ferice de cine-si pune nadejdea in Dumnezeu.”(Ps 146;5)
„Hristos in voi NADEJDEA SLAVEI”.(Col 1;27)
Intr-o zi Domnul mi-a dat acest verset si meditez la el. Nu il intelegeam.
Si atunci l-am intrebat pe Domnul;
„Doamne, ce vrei sa spui aici?Este un verset minunat, dar explica-mi mai pe intelesul meu.”
Si acum retraiesc acele momente asa de clare cand Domnul mi-a zis;
„Daca voi copiii Mei ati crede , ati intelege, si ati trai acest adevar, ca EU sa fiu in voi, sa traiesc in voi, atunci veti vedea gloria Mea.Adica veti trai cu aceasta asigurare, cu aceasta speranta caci veti vedea raspunsul si nu numai atat, ci gloria Mea. Ce inseamna Gloria Mea ?Cand prezenta Mea coboara, vine cu gloria Mea ,cu puterea Mea, cu semne si minuni.
De ati stii voi, cat de mult cel rau tremura cand voi sunteti constienti de acest adevar si chemati mereu Gloria mea sa se manifeste pe pamant. De aceea cu totii sa chemati gloria Mea. Eu vreau sa locuiesc in inimile voastre prin Duhul Meu, prin Cuvantul adevarului, si atunci veti traiti cu speranta, caci veti vedea gloria (slava) Mea.”
Minunate cuvinte de incurajare, nu?Noi nu suntem pierduti si fara nadejde.
„Sa nu ne intristam ca ceilalti care NU au nadejde”.(1Tes 4;13)
De ce suntem tristi, disperati, fricosi, dezamagiti ?
Pentru ca nu avem NADEJDE in Bunatatea si credinciosia Tatalui ceresc.
Dar astazi venim cu speranta inaintea Domnului si continuam lupta, rugaciunile, postul, lauda si multumirea caci ;
„Toti cei ce nadajduiesc in Tine Doamne ,
Nu vor fi dati de rusine…”(Ps 25;3)
Sa ne incurajam cu promisiunile Domnului.
„Ochiul Domnului priveste …peste cei ce nadajduiesc in bunatatea Domnului .”
(Ps 33;18)
„Taci inaintea Domnului si nadajduieste in El.”(Ps.37;7)
Domnul sa ne ajute ca sa meditam la Promisiunile Lui, ca sa nu cadem de oboseala sau in deznadejde.
Atatea mesaje primesc de la diferite persoane, descurajate , in necazuri si diferite incercari. Va spun tuturor, nu asteptati un cuvant MAGIC, ca Domnul va interveni, si tu nu faci nimic.
Este timpul asa de critic si de razboi spiritual, si nu vom izbandi , daca nu meditam serios la Cuvantul Domnului, si sa-L aplicam in viata noastra.
Numai in Cuvant il gasim pe Domnul Hristos si ajutorul Sau.
„Poporule roman, pune-ti nadejdea in Dumnezeu!”…

One thought on “BUCURATI-VA IN NADEJDE

Lasă un răspuns

