SUSTINUTI IN RUGACIUNE

M-a trezit Domnul inainte de 6 dimineata si m-a indemnat sa ma rog pentru multe cauze…Apoi l-am auzit pe Domnul foarte serios spunand;
BISERICA, ROAGA-TE PENTRU TOT POPORUL;
Barbatilor, rugati-va pentru nevestele voastre,
Sotiilor ,rugati-va pentru sotii vostrii,
Parintilor, rugati-va pentru copiii vostrii,
Copii, rugati-va pentru parintii vostrii,
Pastorilor, rugati-va pentru bisericile voastre,
Biserica, rugati-va pentru toti liderii vostrii,
Rugati-va unii pentru altii, cu dragoste , credinta si daruire, si sa nu fie nimic neacoperit in rugaciune.
Rugati-va in ACORD unii pentru altii, nu mai este timp de divizari si certuri, caci cel rau se lupta din rasputeri ca sa NU VA RUGATI.
Dar astazi va STRIG din nou;RUGATI-VA NEANCETAT!”
„Daca doi dintre voi se invoiesc pe pamant sa ceara un lucru oarecare, le va fi dat de Tatal Meu care este in ceruri.
Caci acolo unde sunt doi sau trei adunati in Numele Meu,sunt si EU in mijlocul lor.”(Matei 18;19-20)
„Unul pune pe fuga 1000,
doi pune pe fuga 10 000…(Deut.32;30_
Cinci din voi vor urmari 100,
si 100 din voi vor urmari 10 000,
si vrajmasii vostrii vor cadea ucisi de sabie(care este CUVANTUL Domnului) inaintea voastra.(Lev26;8)
Aceste versete mi le-a dat Domnul dis de dimineata pentru intarirea noastra.
Sa ne unim cu totii in rugaciune.
…Si noi avem mare nevoie de rugaciune in toate domeniile vietii…mai ales ca suntem in prima linie…
Dar Domnul este Capitanul nostru care se lupta pentru noi si cu noi.
Multumim, si Domnul sa va binecuvinteze !
SA NE RUGAM UNII PENTRU ALTII CU DRAGOSTE SI CREDINTA, CACI MARE VA FI RASPLATA FIECARUIA.

Lasă un comentariu