pizap.com13793321224902

CARTEA POATE FI COMANDATA LA ADRESA DE EMAIL: roda4jesus@yahoo.ca sau la numarul de telefon 0747642864 – Maria

Din anul 1999, am inceput sa-L caut pe Dumnezeu mai mult ca niciodata. El ma atragea ca un magnet, ca o forta irezistibila. Nu puteam sa neglijez timpul cu El. Acesta devenise foarte necesar, era desfatarea sufletului meu, cel mai important lucru pentru mine si de aceea, luptam ca timpul acesta sa fie cat mai lung si mai des.

Intre timp, Domnul ne-a binecuvantat pe mine si pe sotul meu cu 2 baieti si 2 fete. Cu toate ca eram foarte ocupata, orice timp pe care il aveam, il petreceam cu Domnul. Cu cat il cautam mai mult pe Dumnezeu, ceva divin, ceva neinteles de mine atunci ma atragea, ma chema si-mi facea mare bucurie.

In 2003, cu toate ca aveam un bebelus de doua luni, seara de seara, incepand de la ora 9, dupa ce culcam copiii petreceam timp cu Domnul pana dupa miezul noptii. Prezenta lui Dumnezeu era desfatarea mea cea mai mare. Eram de cele mai multe ori singura sau impreuna cu sotul meu si cu un frate si o sora care nu aveau pe nimeni in Canada. Stateam la picioarele Domnului, ascultam muzica, ne rugam, meditam la Cuvantul Sau, ne incarcam „bateriile” spirituale. O, ce vremuri unice si ce valoroase au fost acele nopti petrecute in prezenta Domnului, in asteptarea Lui, dorind inflacarati sa ni se arate, sa ne vorbeasca, sa ne atinga, sa ne mangaie!

Intr-o seara de februarie a anului 2003, eram ca de obicei la partasie cu Domnul, impreuna cu sotul meu si cu un frate mai in varsta. Atunci, fara ca noi sa stim, cerul a intrat in miscare. Ingerii Domnlui erau pregatiti: unii erau gata sa se lupte,  pentru ca dusmanul sa nu poata impiedica lucrarea care urma sa se intample. Se pregatea cea mai minunata clipa din viata mea: cerul se unea cu pamantul prin focul dragostei divine. Cerul si toata oastea cereasca si norul de martori erau bucurosi datorita minunatului act pe care Dumnezeu urma sa Il faca pentru un suflet ranit, respins, lovit, batjocorit, tulburat, care se vedea fara valoare, dar care a ales sa caute si sa nu se lase pana nu-L va gasi pe Dumnezeu…

Cat curaj pentru ca o fiinta atat de ranita si limitata sa Il caute pe Cel infinit, pe Cel adevarat, pe Cel atotputernic! Ce indrazneala sa ceara audienta la Imparatul Imparatilor si Domnul Domnilor pentru ca are o cauza urgenta…

Asteptam acest eveniment de multi ani, de 40 de ani… Nici Dumnezeu nu era nepasator. El s-a lasat induplecat de dragostea unui suflet insetat si disperat, si a venit…

In timp ce ne inchinam prin cantarea „Tu esti sfant, Tu esti sfant, Aleluia!”, dintr-o data cerul s-a deschis. Am simtit bucuria cerului datorita inchinarii pe care i-o aduseseram lui Dumnezeu ca jertfa necurmata in fiecare seara, timp de mai multe luni de zile. Cerul s-a deschis si am vazut o sageata inflacarata care venea spre mine, ca un fulger plin de putere. Cu viteza luminii, a intrat direct in inima mea. In acele momente divine, supranaturale, atinsa si umpluta de puterea aceea, am inceput sa strig, cum poate niciodata nu am stigat pana atunci: „Doamne Isuse , te iubesc, te iubesc… in sfarsit, ai venit pana la mine! In sfarsit dupa atata vreme, dupa atata asteptare si insetare dupa Tine, ne-am intalnit!”

Puterea aceea a intrat in mine, in inima mea, iar pe gura mea iesea o alta putere manifestata prin strigate de bucurie; o putere care Il lauda pe Domnul ca niciodata inainte. Era un foc divin care ma mistuia de dragoste pentru Dumnezeu si pentru toti oamenii. Eram conectata cu cerul prin puterea aceea divina, care continu intra in mine, asemenea unui curent electric care nu se putea descrie in cuvinte omenesti. Curentul acela, puterea aceea, focul acela continua sa intre in mine si parca ma ridica tot mai sus: stateam in genunchi cu mainile ridicate si aveam impresia ca ating cerul. In acele momente, nu mai exista intre cer si pamant nimic pentru mine. Nu mai era nici un nor, nici un acoperis, nici un taram demonic. Eram direct in fata Celui Preainalt, laudandu-L si bucurandu-ma de supranatural, de El, de dragostea Lui care ma inunda, de prezenta Lui, pe care o asteptasem de 40 ani.

Am vazut gloria Domnului, maretia si dragostea Lui care arde, clocoteste, mistuie… Pot sa spun ca L-am vazut cu ochii credintei pe Domnul Dumnezeu, ca Isaia sau ca Ioan… Am putut sa traiesc momente unice, de profunda reverenta, pentru ca Dumnezeu este sfant, un foc mistuitor… Cu ochii inimii, am vazut ceva din natura Lui, din sfintenia Lui. A fost ceva divin, adanc, profund, ce nu se poate explica in cuvinte

E imposibil de redat in cuvinte aceasta experienta, o intalnire adevarata cu Dumnezeu. Doream ca acele clipe sa nu se sfarseasca niciodata pentru ca erau atat de sublime, de sacre…

Cand puterea aceea a intrat in mine, inima a inceput sa ma usture, sa ma arda fizic. Erau flacarile dragostei Lui, care ardea tot ceea ce era pleava in mine, dar in acelasi timp, acele flacari ma contopeau cu El printr-o dragoste divina, care nu exista pe pamant. Era dragostea pe care o cautam de ani de zile. Realitatea lui Dumnezeu era acum in mine, nu mai era undeva sus, undeva departe… Domnul umplea atunci golul din inima mea, care insetase dupa El de atata vreme. Era un foc care durea, ma ardea, dar in acelasi timp, era atat de dulce si de atragator, incat doream ca aceasta experienta sa nu se termine niciodata. Atunci s-a produs unitatea, comuniunea dintre mine, o pacatoasa iertata, si dragostea nemarginita a lui Dumnezeu. Am simtit ca am devenit una cu El. Altfel spus, ceva din El a intrat in mine si m-a legat, m-a unit pentru totdeauna cu El.

pizap.com13793328805861

Am inceput sa scriu acesta carte la indemnul Domnului, imbold care a coincis cu cel al mai multor frati si surori care au anticipat profetic aceste randuri. Ei m-au indemnat sa imi astern pe hartie marturia, experientele mele cu Domnul, felul in care El mi-a schimbat viata, cum m-a chemat apoi in lucrare si cum este El proslavit in si prin viata mea.

Am scris acesta carte doar pentru a-I da slava lui Dumnezeu si numai spre gloria Domnului meu Isus, care m-a iubit si S-a dat ca jertfa pentru mine precum si pentru intarirea si binecuvantarea celor care o citesc.

Domnul doreste sa ne aduca pe fiecare in starea de a trai pentru El. Ideal ar fi ca nici o dorinta omeneasca sa nu fie mai mare, decat aceea de a-L iubi pe Domnul nostru, de a ne contopi cu El, de a-L  sluji cu bucurie. Unitatea aceasta cu Hristos, intimitatea noastra cu El, va face din vietile noastre adevarate perle. Numa atunci cand suntem una cu El, cand suntem partasi in moartea si la suferintele Lui, putem sa mijlocim si sa iubim ca El.

Ce schimbare ar fi in viata noastra, in viata familiilor noastre, in tara noastra, in adunarile noastre si pe intreg pamantul, daca am sti sa ne rugam fierbinte, cu credinta, ca sa se faca voia lui Dumnezeu, precum in cer si pe pamant!  Ce viata victorioasa am avea, bazata pe victoria Domnului Isus de la Calvar, daca noi ne-am ruga neincetat, asa cum ne cere Domnul! In rugaciune, noi ne intalnim cu Dumnezeu datorita jertfei Domnului Isus. Si prin rugaciune noi ii cerem lui Dumnezeu sa se intalneasca si cu persoanele pentru care mijlocim. Sacrificandu-ne in rugaciunea de mijlocire, anulam si distrugem puterea nimicitoare a vrajmasului.

In timpul postului si mai ales dupa aceea se deschid ochii spirituali pentru a vedea lumina adevarului si incepi sa vezi ceea ce n- ai mai vazut inainte. Domnul  iti arata noi revelatii din cuvantul Sau, iti descopera multe taine neintelese pana la acel moment: „Cheama-Ma si-ti voi raspunde, si-ti voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse (taine, secrete, mistere) pe care nu le cunosti” Ieremia 33:3

In acelasi timp lumina Domnlui ne descopera multe dintre secretele inimii noastre: pacate, stari, atitudini sau motivatii gresite – lucruri care Il supara pe Dumnezeu, Il intristeaza pe Duhul Sfant si ii ranesc pe cei din jurul nostru. Lumina Sa le scoate la iveala pe toate. Cand ai ajuns sa fi purificat si luminat de puterea dragostei Domnului, vei ajunge sa vezi si in inima altora.

Intr-o zi, Domnul mi-a spus: „Vreau sa Ma cautati si sa Ma vedeti in orice lucru, in absolut tot, caci Eu sunt omniprezent, si toate isi au viata si miscarea in Mine. In toate sunt Eu. Cine Ma va vedea, va fi mereu constient de prezenta si de atotputernicia Mea si nu se va teme de nimic. Tot ce are suflare sa laude Numele Meu, caci Eu sunt in fulgul de nea, in picatura de ploaie, in susurul bland al diminetii, in razele de soare, in freamatul frunzelor. Eu sunt pretutindeni, de aceea, bunatatea Mea umple pamantul  (fragmente din carte)

5 thoughts on “

  1. Draga Rodica, multumesc Domnului pentru asa o minune ce esti!esti prima femeie care…nici nu pot explica … ai miscat totul in mine , ma regasesc in tot ce zici(de fapt este Domnul care lucreaza prin tine!pur si simplu ma uimesti!!!)as vrea bineinteles sa am cartea!sant multe de spus dar ma limitez…ma numesc Maria Danci si locuim la Bruxelles,nu stiu daca pot intra in posesia cartii aici sau numai daca comand in RO.Sa fi mult binecuvantata scumpa sora ,Imi ramane de aplicat ceea ce am auzit deja;am urmarit conferinta surorilor din Targoviste ambele parti, si as asculta intr una ceea ce ai de spus,deoarece M-a coplesit Domnul prin felul lui de a lucra cu cine se dedica,asa cum ai facut d-ta!sa fie El slavit in veci!cu toata stima,sora Maria

Lasă un răspuns

